Airport verbinding valt weg

Wie kan mij helpen? Ik kan het niet exact terugvoeren, maar sinds de installatie van de update of sinds de installatie van Safari 3.0 is mijn draadloze verbinding niet meer stabiel. Na een aantal sites is de verbinding verbroken. Aan/uit zetten van airport brengt de oplossing.

Iemand enig idee? Moet ik iets resetten of opnieuw installeren misschien?

Mijn AirPort presteert ook ver onder niveau. Hij geraakt zelfs niet met zijn signaal tot bovel terwijl hij maar 1 muur en een vloer moet doorkruisen. Is dit normaal? Mvg,

Een aantal computers heeft een brakke AirPort verbinding sinds 10.4.10, je bedoelt toch 10.4.10 met 'de update'? Probeer anders de 10.4.10 v1.1 combo er nog eens overheen te installeren.

waar haal je die update, want ik heb het probleem ook ook valt bij mij soms de verbinding weg.. nee, neit soms.. vaak! en ook wel eens alleen bij ichat en adium.. of juist alleen mijn browser... duurt nooit lang, maar wel irritant bij file transfers :cry:

Ik heb die combo-update (bij apple.nl/downloads te vinden) gedraaid, maar geen verbetering. Aan/uit zetten van airport op mijn Macbook is de enige remedie tot nu toe. :(

ik vind dit een erg irritant probleem .... ik herken het uit mijn windows tijd na een update verwacht eigenlijk wel sneller dan bij microsoft een oplossing te zien.. :oops: