airport wil niet meer!

Hallo,

Vanochtend hield mijn internetverbinding er ineens mee op…
Ben dus al de hele dag aan het prutsen, bellen en resetten, maar niets schijn te werken.
Ik heb nu de ethernetkabel rechtsstreeks in mijn ibook gedaan, zodat ik deze vraag kan stellen!
Modem werkt dus wel; ik heb Airport opnieuw ingesteld (fabriek defaults + de goeie IP-nummers enzo), maar hij reageert niet als ik het net op wil!
Aaaaaarghghgh…
Heb ook nog Airport Extreme aan de installatie hangen en die deed het nog wel gewoon - voordat ik de boel opnieuw had geinstalleerd dan, want nu is ie natuurlijk eventjes weg en moet die ook opnieuw geconfigureerd worden…
Wat nu?

Dank…

Is het een airport express? En zo ja, is hij iets ouder dan één jaar?

Als dit het geval is zou het kunnen dat je te maken hebt met een defecte AE.

Op Macbidouille wordt gesproken over een algemeen probleem met AEs. Na ietsje meer dan een jaar, meestal juist na het vervallen van de garantie, lopen ze stuk. Het zou te maken hebben met de voeding. Voor het moment heeft apple het probleem nog niet toegegeven.

Ik kan je spijtig genoeg niet verder helpen. Misschien kun je even googlen.

Soms heb ik dat voorval ook , waarom weet ik niet :o maar ik los dat op met de Airport uit het stopcontact te trekken en effe wachten ZONDER aan de instellingen te prutsen !! en hij doet het weer ! :lol: