Airport zendersterkte zwakker dan andere?

Met progje Airport clientbewaking wordt aangegeven dan mijn Airport (snow) een zendersterkte heeft van 32 Mw. Nou krijg ik via progje Airstumbler andere 'zenders' in beeld met een signal van 55 (belkin 54g) en 57 (linksys). Beide zenden op kanaal 11. Kunnen draadloze netwerken elkaar 'wegdrukken'? Ik krijg sinds kort nl. geen ontvangt meer al zet ik m'n iBook naast het basisstation. Ook andere kanaal heeft niet geholpen.

Ja dat ik heb ik ook maar met een shitty router van Concepttronics dan wel dan niet dus een Stumbler gekocht en sinds geen last meer, het kan dat je buren je signaal wegdrukken ik kreeg het ook van de ene dag op de ander ineens.........ga mischien een Booster bestellen voor een nog beter resultaat. btw waar vind je het clientprogje ???? ik heb voor de zekerheid een nieuw netwerk aangemaakt en nu ben ik redelijk stabiel.....denk toch dat de buren links en rechts de oorzaak zijn....

http://download.info.apple.com/Mac_OS_X/061-1087.20040419.AptmG/2Z/AirPortManagementTools.dmg

Alle routers hebben een andere uitvoersterkte. Ik heb hier een senao deze zenden altijd zeer sterk (maximaal toegestane) werkt geweldig altijd vol signaal

maar van wegdrukken tegen elkaar heb ik nog nooit gehoord.

hier een linksys. Met de linksys firmware update (die je bij linksys kunt downloaden) kun je de zender opvoeren tot 251 mw. Hier draait ie nu op 140. genoeg bereik voor het ganze huis en tot achterin de tuin. De airport extreme die ik heb staat op 32mw. momenteel de airport in wds opstelling om wat apparatuur draadloos te krijgen.

voorheen had ik met de airport extreme in combinatie van een drbot antenne door het huis redelijk bereik. echter achterin de tuin njet. zonder de antenne vind ik het bereik van de airport extreme dramatisch.