Airport

Ik denk eraan om irport aan te schaffen. Nu is de situatie zo dat ik 3 macs heb. 1 15" imac airport voorbereid, geen probleem dus en de andere is een iMac RevA, niet Airport voorbereid, probleem dus. en de laatste een iBook (de schelp) ook niet airport voorbereid en dus hetzelfde probleem. Nu is dus mijn vraag, bestaat er een kaart die aantesluiten is op je USB poort, zodat ik Airport voor beide computers kan gebruiken 8)

[quote:15d6a21599="dimelot"]Ik denk eraan om irport aan te schaffen. Nu is de situatie zo dat ik 3 macs heb. 1 15" imac airport voorbereid, geen probleem dus en de andere is een iMac RevA, niet Airport voorbereid, probleem dus. en de laatste een iBook (de schelp) ook niet airport voorbereid en dus hetzelfde probleem. Nu is dus mijn vraag, bestaat er een kaart die aantesluiten is op je USB poort, zodat ik Airport voor beide computers kan gebruiken 8)[/quote:15d6a21599]

Laatste versie van Macfan heeft een mogelijke oplossing besproken, de SMC2670W. Dit is een Wireless ethernet adapter, volgens de beschrijving kan je diverse mac’s via dit kastje laten praten met een airport.
Dus 1 kastje om twee mac’s via ethernet verbinden met je airport.

Cyberwolf