AirTag geschikt om je geparkeerde auto op te zoeken?

Thanks voor je reactie. Ik was eigenlijk alleen benieuwd of een AirTag gaat werken voor het vinden van je auto. Zoals aangegeven heb ik geen bluetooth carkit en door drukte in de stad (R’dam), staat mijn auto eigenlijk altijd wel ergens anders. En als je 'm dan 4 dagen niet hebt gebruikt, loop ik weer een paar rondjes door de wijk :slight_smile: Wat overigens weer erg goed voor je lijf is.
En het plaatsen van een speld is easy natuurljk, maar dan moet je daar wel aan denken. Ik wil niet suggereren dat ik de eerste verschijnselen van Alzheimer heb, maar het lijkt er soms wel verdacht veel op.
Again, thanks voor je reactie. Ik ga het het gewoon 's proberen. :sunglasses:

2 likes

Succes.

En… laat even weten hoe je ervaringen waren :wink:

1 like

Een vriend van me heeft een AirTag in z’n auto gestopt. Het werkte wel, we konden zien dat de locatie geüpdatet was ruim nadat we weggelopen waren van de auto. Dus er was iemand anders met een iPhone in de buurt geweest om de locatie door te geven van de AirTag.

Ik zou persoonlijk sowieso een BT adaptertje in de auto installeren, zodat je ook gewoon muziek van je iPhone over de autoradio kunt luisteren en dan krijg je ook automatisch de geparkeerde locatie functie in Apple Maps ;-). Die dingen kosten max twee tientjes ofzo, toch?

1 like

Over nut en noodzaak van de airtags. Een vrij briljante review:

https://www.youtube.com/watch?v=CLWFut06AcA

Hahahahaha. Te gek.

1 like