AirTags Review: wat willen jullie weten?

Gistermiddag, tijdens een zonovergoten Koningsdag, stond de DHL-bezorger onverwachts op de stoep. De beste man leverde een pakketje van Apple af waarin de nieuwe AirTags, en bijpassende accessoires, te vinden waren.

Nu heb ik de trackers aan verschillende spullen gehangen en ga ik de komende dagen eens kijken hoe goed ze daadwerkelijk zijn voor een review. Nu is mijn vraag aan jullie: welke dingen willen jullie graag weten?

Laat het in de reactie hieronder achter en ik ga het de komende dagen testen!

Hoe bruikbaar zijn ze voor het vinden van je auto?

bugsy +1. Zie ook de andere post.

Ik was benieuwd of als je een AirTag in je koffer stopt en je staat te wachten bij de bagageband kun je dan je koffer volgen en zien of deze al bijna op de band staat? Op sommige vliegvelden duurt het soms erg lang en als dit werkt hoef je niet bij de band rond te hangen. Kan een AirTag een melding geven op je iPhone als de aAirTag in de buurt is?

1 like

Vooral nieuwsgierig of ik aan de sleutels van mijn kids kan doen. Meerdere keren nu gebeurd dat ze die kwijt zijn. Je kan je kids er niet mee in de gaten houden toch. Al zou dat wel handig zijn. Ipv de hele buurt door te zoeken tijden etenstijd. :wink:

Kan je een AirTag als tracker gebruiken om een gestolen auto/boot/fiets/motor/scooter terug te vinden?

De beschrijving van Apple over wat er gebeurt wanneer een AirTag enige tijd (3 dagen?) buiten bereik van een gekoppelde iPhone komt roep hier wel wat vraagtekens op. Experimenteel kan je dit misschien vaststellen?

Als je een AirTag in een voertuig verstopt en de AirTag is dan 3 of meer dagen buiten Bluetooth bereik van de gekoppelde iPone, wat gebeurt er dan?

Als iemand het voertuig verplaatst naar een andere locatie, zonder dat het voertuig binnen Bluetooth bereik van de gekoppelde iPhone is geweest, kan je hem dan toch nog localiseren?

Kan ik een aangemelde airtag afmelden en vervolgens bij een andere iPhone aanmelden ?