AirTunes

Hey, ik heb enkele vraagjes over AirTunes:

-Kan je met AirTunes alles draadloos afspelen, dus ook muziek die ja afspeelt in andere programma’s dan iTunes?

-Is het ook mogelijk om hetzelfde te doen voor een PC met draadloze netwerkkaart, dus ook zowel voor iTunes als andere programma’s (WMP bijv)?

-Is de kwaliteit echt even goed als bij een rechstreekse aansluiting, ook voor wav-bestanden?

Als dat allemaal kan ben ik wel direct overtuigd, lijkt mij echt sjiek :stuck_out_tongue:

Alvast bedankt
Pib

Heb je al gezocht op het forum?? :roll:

[quote:69f5b29a96="Paint.It.Black"]Hey, ik heb enkele vraagjes over AirTunes:

-Kan je met AirTunes alles draadloos afspelen, dus ook muziek die ja afspeelt in andere programma’s dan iTunes?

-Is het ook mogelijk om hetzelfde te doen voor een PC met draadloze netwerkkaart, dus ook zowel voor iTunes als andere programma’s (WMP bijv)?

-Is de kwaliteit echt even goed als bij een rechstreekse aansluiting, ook voor wav-bestanden?

Als dat allemaal kan ben ik wel direct overtuigd, lijkt mij echt sjiek :stuck_out_tongue:

Alvast bedankt
Pib[/quote:69f5b29a96]

1: Er is wel een bepaald Freeware programma waarmee je Airtunes aan alle programma’s kan koppelen maar standaard werkt het alleen met iTunes

1. Bij een PC wordt dit wat moeilijker…

2. De kwaliteit is echt subliem, of dat ook voor WAV geld weet ik niet maar waarom zou het dan minder zijn??

Geluid is via AirTunes zelfs beter dan standaar uit de audio-out van mn G4.

En als je films afspeelt met geluid via je AirTunes, loopt het niet sync, zit vertraging in…

[quote:ac02725df0="thijsbrg"]1: Er is wel een bepaald Freeware programma waarmee je Airtunes aan alle programma's kan koppelen maar standaard werkt het alleen met iTunes

1. Bij een PC wordt dit wat moeilijker…

2. De kwaliteit is echt subliem, of dat ook voor WAV geld weet ik niet maar waarom zou het dan minder zijn??[/quote:ac02725df0]
    Oké, alvast bedankt…
    Weet iemand of er op één of andere manier toch een oplossing bestaat voor PC? (kan ik toch niet direct antwoord op vinden via zoek)
    En wat die kwaliteit betreft… voor een een mp3 is dat meestal 128-160kb/sec, een wav-bestand is ongeveer 10x zo groot, en vroeg mij af of het dan nog mogelijk is om dit signaal zonder verlies draadloos door te sturen…?

Pib

[quote:41d6f1ff6c="Nicks"]En als je films afspeelt met geluid via je AirTunes, loopt het niet sync, zit vertraging in...[/quote:41d6f1ff6c] Das wel jammer, maar ook geen ramp natuurlijk, hoeveel vertraging zit er ongeveer op? Toch niet meer als een sec of zo veronderstel ik?

Pib

Geluid is top ja. En dat programma om alle andere audio door te streamen is airfoil. [url=http://www.macworld.com/weblogs/macgems/2005/03/airfoil/index.php]hier[/url] wat meer info

Vertraging is meer dan een seconde...het werkt namelijk met een buffer, wanneer die vol is gaat ie pompen

[quote:a4671873a9="roy"]En dat programma om alle andere audio door te streamen is airfoil. [url=http://www.macworld.com/weblogs/macgems/2005/03/airfoil/index.php]hier[/url] wat meer info[/quote:a4671873a9]

Zijn er ook gratis alternatieven?