al 2 weken geen iTunes match

The title says it all toch? Het lukt me al bijna 2 weken niet om een goede sync met itunes match uit te voeren. Hij blijft maar hangen op stap 1. Meer mensen met dit soort problemen? maar het liefst een oplossing natuurlijk…

Meestal een kwestie van uitloggen en opnieuw inloggen. Maar ik merk dat match bij nu ook aan het eind van stap 1 blijft hangen. Mogelijk een Apple-probleem dus.

Heb er ook last van de laatste week. Volgens mij hebben ze een probleem met hun servers.

Idem hier, ook al een tijdje last van.

Hebben jullie alle software al up-to-date? Er zijn namelijk wat beveiligingslekken gedicht de laatste tijd. Geen idee of het hierdoor komt, maar het kan geen kwaad om dit te controleren.

@Buzz_D

Mijn software is, tegen beter weten in, altijd up-to-date. Een trauma dat ik heb overgehouden aan mijn inmiddels lang verdrongen Windows-tijdperk. En ik merk dat het niet alleen op mijn Mac (pro) hapert, maar ook op mijn Macbook en NAS. Dus wijs ik maar een keertje naar Cupertino…

Al gemeld bij iTunes support?

http://www.apple.com/nl/support/itunes/contact/

Wat bij geholpen heeft is de machtiging van computer in te trekken en iTunes Match uit te loggen en daarna alles terug instellen.

Alles al geprobeerd, maar hij blijft maar een poging doen om nieuwe muziek te matchen. Helaas lijkt het erop dat het match systeem faalt op dit moment. Ik word er eigenlijk een beetje zat van…

Ja…hier idem.
Probleem gemeld bij support.
Hopen op een snelle oplossing want,duurt wel erg lang ondertussen…

Ha ha.

Je was me voor inderdaad.

http://www.onemorething.nl/community/topic/nieuwe-muziek-niet-op-iphone-itunes-match/

Zelfde, alleen op mijn iPhone dan ook,…

Ik heb een iets ander probleem, maar wellicht gerelateerd.