Al iemand met NEDERLANDSE CS/InDesign versie?

Ik heb afgelopen november de engelstalige CS suite aangeschaft. Nu vroeg ik mij af of de nederlandse versie al aan iemand is uitgeleverd...

De Nederlandstalige ID CS heb ik sinds twee weken in huis. Hoe het verder staat met de complete set kan ik je niet vertellen.

Ik heb mijn Creative Suite Standard NL op 17 maart opgehaald bij mijn leverancier.

mr.Gadget

Wil iemand mij vertellen waarom je op een Nederlandse versie zou wachten?? Ik begrijp dat echt niet...

[quote:f3106c0dd0="Deskman"]Wil iemand mij vertellen waarom je op een Nederlandse versie zou wachten?? Ik begrijp dat echt niet...[/quote:f3106c0dd0]

Waarom niet?

[quote:091ed61a70="Deskman"]Wil iemand mij vertellen waarom je op een Nederlandse versie zou wachten?? Ik begrijp dat echt niet...[/quote:091ed61a70]

omdat niet iedereen zit te wachten op termen als justification, leading, indents,
discretionary hyphens and so on… :roll:

maarten

[quote:9341fe1fe4="interFACE"]omdat niet iedereen zit te wachten op termen als justification, leading, indents, discretionary hyphens and so on... [/quote:9341fe1fe4] Zo is dat. Ik werk ook liever met Nederlandstalig software. Nederlands is toch 1e taal voor sommige mensen. Alles is NL talig, heel fijn.

ik werk nu al 3 weken met indesign cs nederlandstalig. En ik vind het zo'n schitterend programma. Werkte vroeger met quark, en amaai

heb nog geen enkele cursus gevolgd ofzo en heb nu al het gevoel dat ik het programma voor 70% ken!

ik ben er supertevreden van.

BoeSBoES

[quote:fe2d4141b0="interFACE"][quote:fe2d4141b0="Deskman"]Wil iemand mij vertellen waarom je op een Nederlandse versie zou wachten?? Ik begrijp dat echt niet...[/quote:fe2d4141b0]

omdat niet iedereen zit te wachten op termen als justification, leading, indents,
discretionary hyphens and so on… :roll:

maarten[/quote:fe2d4141b0]

Beetje kortzichtig dat je dat niet snapt!!!
en daarom heb ik ook de nederlandse versie van CS NL premium…
Dus…

Ja, inmiddels ook in het bezit van CS premium NL, vers van de pers 8)