Al m'n muziek weg na overzetten op een externe HD :-(

Help.. Al m'n muziek is weg :-(..

ik hooop dat er nog iets te recoveren valt. ik heb een iMac G5… met 1ghz en 80 gb schijfruimte… ik heb hier nog een lacie aanhangen van 80. ik had nu ruim 500 nummers op deze mac staan… en binnenkort zouden ern og 2500 van de eMac bijkomen… dus ik wou de nummers die ik nu al had op m’n lacietje zetten… Ik had aangeklikt bij voorkeuren dat ik dus alle muziek wou in een mapje op de lacie… alles dus gekopieerd en ook in de mapje geflikkerd… de files waar ze normaal staan dus weggegooit. hij moest dus alles opnieuw zoeken… afijn… het werkte allemaal… en ik dacht van… even een herstart is nooit onverstandig… ik open itunes… alles weg :expressionless: valt hier nog iets aan te recoveren?

please help me…

grtz

ze stonden al niet meer in de prullenbak

[Mod=“Hobbes”] Ik heb de titel even aangepast, om je bericht te verduidelijken. lees Hoe stel ik het beste een vraag op dit forum? nog eens. [/Mod]

Als je via de finder kijkt staan de files dan wel op de lacie ? Waarschijnlijk kijkt itunes nog in je oude bibliotheek (die er dus niet meer is).

Ander via zoek of spotlight zoeken naar mp3 bestanden… Mischien heeft ie ze ergens heen gekopieerd.

inprincipe staat altijd alles nog op een harddisk ook als het weg is uit de prullenbak. Net zolang tot het niet overschreven wordt door iets anders tenminste.

Dus zo goed als niks doen opp de harddisk en op zoek naar een recover progsel.