Albert Hein fotosoftware

Wie heeft er nog meer getracht de vernieuwde software te downloaden?

Ik kreeg een mailtje van AH hierover maar de download werkt niet, maar kijk eens wat een belachelijke URL:

http://www.d-mail.nl/ctreg.aspdlctl=cdhelgnlbabhknblcphhcahdogmfnhdgicfboioaolgcdmebpjmpdbcfedghikbjfgcjgpkebnofdnnkfkelpainil

Meer mensen dit probleem?

Als ik bij AH op "fotoservice downloaden" klik begint direct in Safari de download te lopen en een minuutje later staat de DMG op mijn desktop. Redelijk ideaal, lijkt me.

maar is dat dan de "vernieuwde" versie??

deze tekst staat in de mail die ik kreeg

Maakt u al gebruik van de AH Fotoservice bestelsoftware?
Download toch de AH Fotoservice bestelsoftware. De nieuwe software heeft vele nieuwe opties. Zo zijn bijvoorbeeld updates eenvoudig te maken. Ook bestaande gebruikers kunnen een fotoalbum winnen.

Bent u Apple Mac gebruiker?
Gebruikt u AH Fotoservice voor Apple Mac klik dan hier.

Met vriendelijke groet,[b:378743f1fc][/b:378743f1fc]

geen idee of het de nieuwste is, maar hier is de pagina waar je op download kan klikken: http://www.ah.nl/fotoservice/client_macosx.jsp

Ja, maar dat is (volgens mij) de versie zoals ik die al maanden gebruik. Ik heb een mailtje naar AH gestuurd.

Afwachten dus maar wat ze antwoorden.

Hoe is de kwaliteit van hun afdruk service. Toen ik nog gewone rolletjes had was ik altijd erg teleurgesteld over de kwaliteit. Erg korrelig. Lag niet aan mijn camera, want bij andere winkels was de kwaliteit beter.

Dus laat eens wat horen over jullie ervaringen.

Groet

iMakkie

[quote:2052b22f8f="iMakkie"]Hoe is de kwaliteit van hun afdruk service?[/quote:2052b22f8f]

Onze eigen review

Staat wel wat info tussen… Ik heb net mijn eerste bestelling de deur uit, dus het is voor mij nog even afwachten.

Roel

Ik heb net een test met dezelfde foto achter de rug met AH, Digros(Dirk vd Broek) en de Kodak automaat bij Kruidvat.

De foto van AHein komt er wat mij betreft het best uit!!

Kodak automaat is het slechtst en de duurste (0,50ct)

Prima kwaliteit, ook de vergrotingen zijn uitstekend!