Album afbeelding verwijderen?

Goede avond allemaal,

Ik heb me rot gezocht zowel bij Itunes als hier op het forum maar kan het helaas niks vinden waar itunes de albums afbeeldinen neerzet.
dat een voor een de afbeeldings verwijderen kost nogal wat tijd en moeite, dus ik dacht itunes zet ze vast wel ergens bijelkaar in een folder.
Helaas kan ik niks vinden nog met spotlicht of in finder. en hoe worden ze weggezet volgens mij niet als jpg bestand.
Wie heeft er tips of kan helpen? :?

Ben ik ook al eens naar op zoek geweest, maar voor zover ik weet worden de afbeelingen in de mp3 zelf bewaard. Net zoals de informatie over het bestand zoals het album, titel enz. Misschien is er wel een of ander handig programmatje voor?

Tja was al bang voor dat ze in de MP3 bewaard worden, maar waarom dan niet die van FechtArt die stonden gewoon in een folder.

Geen idee, volgens mij heb ik ook wel eens losse bestanden gezien, Maar m'n itunes bieb staat op een exteren HD en die heb ik nu even niet bij de hand, dus ik kan het niet nazoeken.

weet niet waar de plaatjes staan. weet wel hoe je ze kwijt kunt. selecteer de nummers waar het om gaat. of appeltje-a dan heb je ze allemaal ineens. ctrl-klik en dan info. zet een vinkje voor de optie illustratie en klaar.

succes.

Jorn, Ok ik ga dat even proberen alvast bedankt. :mrgreen:

Ik heb de afbeeldingen ook eens gezocht en niet gevonden. Bij het toewijzen van de artwork in FechArt zag ik plots dat de MP3's zo'n 100kB groter werden. Data zit dus in de MP3.

Staan ze neit gewoon in iTunes gelinkt aan een mp3'tje? Het is maar een sugestie...

[quote:f6ea7a66b8="iPod Jimmy"]Staan ze neit gewoon in iTunes gelinkt aan een mp3'tje? Het is maar een sugestie...[/quote:f6ea7a66b8]

Tja heb al gekeken in de folders van ITune maar helaas geen afbeeldingen te vinden. :cry:

[quote:d724594d7b="iPod Jimmy"]Staan ze neit gewoon in iTunes gelinkt aan een mp3'tje? Het is maar een sugestie...[/quote:d724594d7b]

Als je het XML (van de itunes-bieb) bestand bekijkt vind je daar geen verwijzingen naar afbeeldingen.

Als je de volgende link bezoekt, zul je kunnen lezen dat er in het muziekbestand plek is voor een plaatje. Daar blijft ie dus.

http://www.id3.org/id3v2.3.0.html#sec4.15

liedje selecteren: Get info, dan naar Artwork plaatje selecteren: op delete klikken tadá!

[quote:8c9e0247e4="magic-with-mac"]liedje selecteren: Get info, dan naar Artwork plaatje selecteren: op delete klikken tadá![/quote:8c9e0247e4]

Tja Tada daar was ik ook al achter gekomen maar om nou 8 gig aan muziek albums zo te deleten is een leuke hobby voor de winteravonden, maar ik begrijp uit de reakties waar ik ook al bang voor was dat er geen snellere manier is. :wink: