Album art

Bestaat er een proggie zoals clutter voor windows xp? Zou erg handig zijn denk ik om automatisch covers toe te voegen.

En don’t shoot me because of windows xp, maar ik ben nog volop aan 't sparen voor een mac.

Ongetwijfeld bestaan er voor WXP programma's die hoezen voor je willen zoeken, maar zo'n vraag kan je toch beter op een site voor WXP-gebruikers stellen.

En dan, wat is er mooier dan nog even doorsparen en dan ineens en tegelijkertijd van al dat moois gebruik te maken dat de Mac je te bieden heeft?

http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=37522

thanx a lot! Dit proggie werkt zo ongeveer vlekkeloos en fantastisch, nu heb 'k wel nog 't volgende probleempje;

de album covers die ik manueel toevoeg aan mijn mp3’s in iTunes verschijnen ook op mijn iPod als ik daarop zo’n mp3 afspeel, tot hiertoe alles normaal, maar de muziek die ik download van de iTunes music store (die ook altijd voorzien zijn van een plaatje) blijken dat prentje niet weer te geven op m’n iPod (wel in iTunes). Het zou natuurlijk leuk zijn mocht iedere mp3/m4a voorzien zijn van zo’n prentje in iTunes én op m’n iPod.
Iemand enig idee hoe dit kan verholpen worden?
Thanx.