Album hoezen niet meegeleverd?

Zojuist via Itunes mijn eerste album gekocht, werkte perfect. Wat ik me eigenlijk afvroeg, waarom krijg je er de albumhoes niet bij. Als ik hem afspeel krijg ik wel een afbeelding te zien maar kan die nergens terug vinden op mijn computer en kan hem dus ook niet uitprinten om in de jewelcase te doen. Worden die niet meegeleverd? Had nl. begrepen van wel. Zo niet, waar kan ik dan hoezen downloaden voor mijn aangeschafte cd's?

Je kan ze uitprinten via iTunes, via de optie mosaic;-) Verder is er een erg handig progje genaamd Clutter, wat de covers erbij zoekt als je een nummer afspeelt..

W

:wink: En je albumhoes zit er echt wel bij hoor, die zit ín het mp4 bestand.

Bedankt voor de antwoorden, zitten er idd bij. (Sorry, dit is allemaal een beetje nieuw voor mij).

Mag ik gelijk een andere vraag stellen?
Als ik een live album download, en ik wil hier een CD van maken, lopen de nummers dan in elkaar door (zoals je hem gewoon in de winkel koopt) of moet ik hier zelf nog iets aan instellen voor ik ga branden.

Wederom alvast bedankt voor de antwoorden.

Je kan in iTunes nummers samenvoegen. Dan krijg je 1 lang nummer, maar zonder onderbrekingen. Het is een beetje behelpen, maar het kan wel.

[quote:66036d361c="hydro"]:wink: En je albumhoes zit er echt wel bij hoor, die zit ín het mp4 bestand.[/quote:66036d361c]

Hydro…als je serieus genomen wilt worden als hostings cq. webbuildingbedrijf, kan je dan aub wat doen aan de spelfouten op je site?

Zoek de fouten:

[i:66036d361c]Misterme hosting bied u een goede service aan, die van hoge kwaliteit is.
Dit gebeurd allemaal in goed overleg met U
Ieder idee van U om een eigen website te bezitten, dit houd in, een ontwerp van Uw kant, kan door mij gebouwd worden.[/i:66036d361c]

Sorry, moest even… :wink:

Als he toast hebt kune je de losse nummers erin slepen en dan de 2 seconden pauze tussen ieder nr. eruit halen via de geavanceerde opties.

[quote:e94a66e825="JWB"]Je kan in iTunes nummers samenvoegen. Dan krijg je 1 lang nummer, maar zonder onderbrekingen. Het is een beetje behelpen, maar het kan wel.[/quote:e94a66e825]

Ja dat weet ik, dit doe je bij CD’s die je zelf in Itunes importeerd.
Ik heb van Itunes een live album gedownload waarvan ik een CD wil branden, hier kun je geen nummers samenvoegen.
Ik kan het natuurlijk uitproberen maar als hij ze als losse nummers wegschrijft, is heel het effect van een live album weg en dat is zonde.

[quote:d60b347f7e="Walnuts"] Verder is er een erg handig progje genaamd Clutter, wat de covers erbij zoekt als je een nummer afspeelt..

[/quote:d60b347f7e]

Heb je misschien en linkje?
Heb met google gezocht maar kan het niet vinden. Dit komt ook omdat ik bniet echt weet wat je bedoeld.

[quote:6ae230b511="jhapple"][quote:6ae230b511="Walnuts"] Verder is er een erg handig progje genaamd Clutter, wat de covers erbij zoekt als je een nummer afspeelt..

[/quote:6ae230b511]

Heb je misschien en linkje?
Heb met google gezocht maar kan het niet vinden. Dit komt ook omdat ik bniet echt weet wat je bedoeld.[/quote:6ae230b511]

Walnuts bedoelt dit programma:
http://www.apple.com/downloads/macosx/ipod_itunes/clutter.html

[quote:8624ddf86a]

Walnuts bedoelt dit programma:
http://www.apple.com/downloads/macosx/ipod_itunes/clutter.html[/quote:8624ddf86a]

Ai…, da’s jammer :frowning:
Ik moet bekennen dat ik (nog steeds) met een XP machine aan het werken ben.
Wees gerust, binnenkort ook een appeltje hoor.
Zal deze link alvast wel bij mijn favorieten zetten, kan ik hem downloaden zodra het kan.

[quote:7784e3c364="jhapple"]Ik kan het natuurlijk uitproberen maar als hij ze als losse nummers wegschrijft, is heel het effect van een live album weg en dat is zonde.[/quote:7784e3c364] Zo jammer dat mensen tegenwoordig nooit meer gewoon zelf dingen gaan proberen, maar er gewoon van uitgaan dat het niet kan...

[i:7784e3c364]Hmm, als ik nu de balkondeur open doe, zou dat te koud zijn ?
Effe een topic voor openen om het te vragen… [/i:7784e3c364]

[quote:fa4453014d="unSOUND"][quote:fa4453014d="jhapple"]Ik kan het natuurlijk uitproberen maar als hij ze als losse nummers wegschrijft, is heel het effect van een live album weg en dat is zonde.[/quote:fa4453014d] Zo jammer dat mensen tegenwoordig nooit meer gewoon zelf dingen gaan proberen, maar er gewoon van uitgaan dat het niet kan...

[i:fa4453014d]Hmm, als ik nu de balkondeur open doe, zou dat te koud zijn ?
Effe een topic voor openen om het te vragen… [/i:fa4453014d][/quote:fa4453014d]

Iemand een kat geven is soms wel heel makkelijk…

Ik vindt het gewoon een verspilling van mijn cd’s, en dat is zonde.
Ik heb nu eenmaal geen geldboom waarvan ik het hele jaar door kan oogsten.
En waar schrijf ik dat het niet kan?

no hard feelings.

[quote:40fda1535f="jhapple"]Iemand een kat geven is soms wel heel makkelijk...[/quote:40fda1535f] Gaat die kat dan kijken of het koud is buiten ? :P

Maar blijkbaar snap je niet waar ik heen wou met mijn betoog… Iedereen hier op het forum die dingen weet, is daar achter gekomen door te spelen met de software. Duik er eens in, druk op knopjes en kijk wat er gebeurt, ZO leer je een programma kennen. Niet door iedere vraag die je te binnen schiet op het forum te gooien, en wachten tot iemand anders vervolgens voor jou het antwoord gaat zoeken… want zo word je namelijk nooit wijzer, en blijf je afhankelijk van anderen.

En begrijp me niet verkeerd, dit is absoluut geen aanval op jou persoonlijk, maar de laatste tijd worden er vragen gesteld op het forum waar je broek echt van af zakt. Vragen waarvan ik echt bij mezelf denk, dit had je binnen 5 minuten kunnen weten via de help-functie, of door gewoon even in de voorkeuren te snuffelen.

Maar goed, na deze speech ben ik je het antwoord wel verschuldigd… Ga naar de voorkeuren van iTunes, tabblad “brand”, kies voor audio-CD, en voilà, daar kun je kiezen of er een stilte tussen de nummers moet. Zet dat op “geen”, en je hebt een doorlopend concert.

jhapple, one more thing.

Als je meer vragen hebt, Check de video tutorials op de site van Apple. (Check eigenlijk altijd eerst de Apple site “SUPPORT”. Lukt het niet dan kom je hier. :wink:
Er is een speciale pagina speciaal voor Windows.

iTunes 4 Tutorials
Learn iTunes with our step-by-step instructions and easy-to-follow movies. Click the Show Details button to see more great tips and instructions.

Je zal versteld staan over de schat aan informatie die Apple beschikbaar heeft over zijn produkten. :apple:

http://www.apple.com/support/itunes/windows/

[quote:f538817de8]en wachten tot iemand anders vervolgens voor jou het antwoord gaat zoeken... w[/quote:f538817de8]

Ik verwacht niet dat iemand voor me gaat zoeken (dit had ik zelf al gedaan), ik had wel gedacht dat iemand het antwoord zo wist te vertellen, okee, die was er blijkt nu, waarvoor dank.

Ik had al geschreven “No hard feelings” maar als ik wordt geciteerd voel ik me soms ook wel aangevallen.
Ook ik probeer eerst dingen zelf uit, worstel door helpfiles en handleidingen maar heel soms, wordt je daar niet wijzer van of kijk je er gewoon overheen.

[quote:f538817de8]Als je meer vragen hebt, Check de video tutorials op de site van Apple. (Check eigenlijk altijd eerst de Apple site “SUPPORT”. Lukt het niet dan kom je hier. Wink[/quote:f538817de8]

Ook daar was ik geweest maar moet eerlijk zeggen dat de handleidingen/tips e.d., me niet echt hebben geholpen. Er loopt hier nog een thread van me waar men bij apple ook geen oplossing voor heeft en tot nu toe ook nog geen positief antwoord van mede forummers.

Nogmaals, no hard feelings, keep up the good work ennuh…unSound, bedankt voor het verlossende antwoord.