album illustratie is niet altijd te wijzigen

Soms wil ik een album-illustratie wijzigen, maar meestal wil dat niet. Ik kan ook geen functie vinden hiervoor. Soms plak ik er een andere illustratie overheen, maar meestal pakt iTunes dat niet.

probeer eerst de oude eens te verwijderen. en dan de nieuwe erin te plakken.

Betreffende no of cd selecteren en onder info je plaatje erin slepen. Makkelijker kunnen we het niet maken.

Itunes pakt dat als het goed is wel, hij ziet dan twee illustraties. Hij blijft dan de alleerste tonen. Kijk maar eens bij :apple: i -> illustratie. Als het goed is staan er daar dan twee. Volgens mij, weet ik niet zeker, kan je ze van postite veranderen, de 2e als eerste neerzetten.

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Je moet eerst de oude afbeelding weggooien en dan pas een nieuwe plaatsen. Soms is het album-art van de "store" of van "sing that itune", niet voldoende in kwaliteit en dan werkt het ook niet om deze afbeelding te vervangen door een betere. In de mp3 structuur wordt nlm ook het plaatje soms ingesloten en deze moet eerst worden verwijdert, zodat er plaats is voor een andere.

Ik heb er soms wel drie in staan. Geen enkel probleem.