Album illustraties terug importeren naar Ipod

Voor mijn vakantie had ik mijn Itunes bibliotheek op een andere partitie van mijn pc gezet. Daarna vond Itunes deze niet meer terug, maar heb ik per ongeluk de Ipod aangesloten en dus laten bijwerken. Met als resultaat dat alle afbeeldingen van de Albums weg waren op de Ipod. Toen heb ik de bibliotheek terug op zijn oorspronkelijke plaat sgezet, en de Ipod weer laten bijwerken. Als ik nu in itunes de ipod aanklik en de nummers verschijnen de illustraties netjes in het vakje illustratie. .. Maar als ik daarna mijn Ipod afkoppel staan ze niet op het schermpje... De nieuwere nummers die ik nu net importeerde staan de illustraties wel bij. Moet ik nu alles weer handmatig per album inladen?

Misschien kan je de nummers op je PC tijdelijk weer in een andere map zetten en je iPod dan laten bijwerken (zodat al die nummers van je Pod af gaan). Koppel je iPod los en zet alle nummers weer op de juiste locatie in je PC. Sluit je Pod weer aan en laat hem weer bijwerken.

Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar dit lijkt me allicht iets om te proberen. Succes!

Wel vreemd, begrijp ik nou goed dat je [i:4607405ceb]wel[/i:4607405ceb] de nummers op je Pod had, maar [i:4607405ceb]geen[/i:4607405ceb] art meer? Als iTunes de nummers niet kon vinden op je PC, dan zouden die nummers toch helemaal niet eens op je Pod moeten kunnen komen?

Als ik jou was zou ik iig m’n iPod helemaal leeg gooien, checken in iTunes of alle album-art daar compleet is en dan alles weer op m’n Pod zetten.

Tja, ik snap ook niet hoe dit kon gebeuren, maar enfin: ik heb me deze morgen 2,5 uurke beziggehouden met alle illustraties er handmatig terug in te zetten... Hopelijk blijven ze n u staan. Alvast bedankt voor je reactie!

Staat in iTunes bij de iPod voorkeuren wel een vinkje bij "geef albumillustraties op deze iPod weer" ?

Ja hoor! Dat heb ik eerst gecheckt. Het had duidelijk iets te maken met dat verzetten naar de andere partitie...