Alfabetisch foto's ordenen in iPhoto 3 - Kan niet alfabetisch ordenen!

Kan iemand mij vertellen hoe ik in iPhoto alfabetisch foto's kan ordenen. Ik kan het nu alleen maar op "film" of op "datum". Beide heb ik niets aan want ik heb al mijn foto's weleens een keer bewerkt, waardoor de datum niet meer overeenkomt.

Het gevolg is dat nu foto's in iPhoto kris-kras door elkaar heen staan en ik nu eigenlijk opzoek ben naar een oplossing hiervoor.

Verder ben ik opzoek naar een programma voor OSX welke dit wel kan in de plaats van iPhoto, weet iemand daar iets voor?
Gaat dan puur en alleen om het ordenen van foto's, maar dan wel zoals ik het wil!

Groet Jeroen.

iPhoto 3? :) Die wil ik ook!

Ik weet niet hoe je alphabetisch kunt laten weergeven in iPhoto. Ik neem trouwens aan dat je het hebt over versie 1.1.1

Een alternatief voor iPhoto is iView. Het is een prachtig programma waarmee je veel meer kan dan alleen maar foto's opslaan. Het kan ook geluiden, films, fonts etc managen. Het is een commercieel programma maar ik vind het zo de moeite waard dat ik het gisteren heb gekocht. Op hun site vind je alle verdere info…

Thanx Tiny. Is precies wat ik zoek, heb de trial gedownload en uitgeprobeerd. Is helemaal te gek, ik heb hem ook direct besteld. Hiermee kan ik weer volop aan de gang met mijn foto's.

Groeten Jeroen.