Omdat er zoveel vragen / (problemen?) over de ipod mini zijn leek het me een goed idee om alles in 1 topic te doen?
Ikzelf begin:
Als ik de “on the go” afspeellijst maak, speelt ie alleen het eerste nummer af. Ik kan met geen mogelijkheid verder, of zelfs skippen naar andere nummers. Heb ik iets fout gedaan, of even terug naar de winkel?
Hmmm, ik heb dit net getest op mijn nieuwe groene mini iPod (die ik gewonnen heb omdat ik de meeste artikelen en tips gepost heb op www.servoymagazine.com :D ). Het werkt bij mij gewoon goed. Ik ben er alleen niet uit wat het nut van deze lijst is...
Heb je dan wel via "afspeellijsten/playlists" de on-the-go lijst gekozen?
Ik vind het wel handig om ff een lijst van een paar liedjes achter elkaar te zetten waar ik dan even naar wil luisteren. Stel je maakt een treinreis en bent in een bepaalde stemming, je zoekt er een paar liedjes bij, sit back en relax.
[quote:a17485abe4="rrrichie"]Heb je dan wel via "afspeellijsten/playlists" de on-the-go lijst gekozen?
Ik vind het wel handig om ff een lijst van een paar liedjes achter elkaar te zetten waar ik dan even naar wil luisteren. Stel je maakt een treinreis en bent in een bepaalde stemming, je zoekt er een paar liedjes bij, sit back en relax.[/quote:a17485abe4]
Ja ik heb de on the lo lijst gekozen…k ben er zojuist achter gekomen dat als ik een heel album opzet hij ook alleen maar de eerste track draait.
staat herhalen niet gewoon aan, en dan op "nummer" ? :?
En anders de software opnieuw erop zetten,terug naar de winkel gaan lijkt me op dit moment nog niet nodig, want dit is softwarematig, en zou met een herstel op te lossen moeten zijn.
Was laatst in een winkel en ik zag de Ipod mini daar staan en dacht die wil ik graag hebben.
Maar nu heb ik nog een paar vragen en misschien weten jullie die te beantwoorden
kun je ipod mini ook gebruiken met windows 98? en met of zonder iTunes
en kunnen er gewone mp3tje op of moet er andere muziek bestand op?