Aliens zijn belachelijk!

zie eens goed:

http://www.alienware.com/product_detail_pages/Sentia/sentia_compare.aspx?SysCode=PC-LT-SENTIA&SubCode=SKU-PERFORMANCE

wat een prachtige verkoopscampagne!

hoezo?

Tsja, ik snap het doel en het nut van dit topic ook niet. Wat is je punt yoann?

ik begrijp 'm ook nie :o

omdat er apple staat?

De vergelijkings-tabel is wel heel erg bijzonder opgesteld, zodat de Apple wel erg nadelig overkomt...

Hij wil zeggen dat de laptop lelijk is! En ik ben het er mee eens :-)

Het bedrijf wil hier mee gaan concureren met appel en dell :slight_smile:

oke... ik volg het punt: ze hebben de simpelste apple ermee vergeleken, wat niet zo eerlijk is, maar wel handig en ze doen alsof appple poep is omdat er geen XP opdraait en er geen Intel processor inzit (terwijl dat eerste nou juist het geweldige is aan apple)

en ze hebben er wat onnodige troep ingestopt en de positieve punten van de appple weggelaten…

Een Powerbook heeft geen intel processor en draait geen XP nee. Beetje vreemd om dat in die vergelijkingstabel te vermelden.

[quote:09bd10d198="chonazz"]Hij wil zeggen dat de laptop lelijk is! En ik ben het er mee eens :-)

Het bedrijf wil hier mee gaan concureren met appel en dell :-)[/quote:09bd10d198]

voor een windows-laptop isie best lollig qua uiterlijk

maar je kan er niet mee aan komen zetten, want komt nogal “nerderig” over, met die aliens

Owja... ach, da's vast marketing en reclame enzo van de Aliens. Oeioei, belangrijk. En ze liegen niet eens. Zo heeft de PowerBook inderdaad geen MS Windows XP Pro en geen Intel Celeron aan boord. Oké, tjek-tsjek... het wordt geen Alien.

owja indd nu zie ik het pas..had beter moeten lezen, sorry :D

ja dit is indd wel heel lullig (echt om misselijk van te worden!!) …en damn hoe lelijk kun je een laptop maken!!

voor ieder onderdeel waarbij je voor jezelf een yes-je neer kan zetten en bij een adner een no-tje heb jij een punttje waardoor je beter lijkt.

als jij zegt:

geluidskaart ik: ja
ander: nee

dan is dat waar en lijk jij beter
(dat die ander geen geluidskaart heeft maar een supergeluids-kaart is niet relevant)

maar @yoann, lees unSounds signature eens :P

jou signature zegt ook genoeg :p

wat moet je met 4 speakers in je laptop? hoog en laag effecten?

alle kleine beetje in je yes-no lijstje helpen :P

[quote:dd19c84e06]wat moet je met 4 speakers in je laptop? hoog en laag effecten?[/quote:dd19c84e06]

Die had mijn macintosh powerbook 3400c in 1997 ook al.
So whats new? :wink:

Dus.

Ze maken zich wel een beetje belachelijk zo, bij mij althans. Dit is gewoon zware manipulatie of zeer grove onwetendheid.