alle fonts van hd in font-overzicht zetten

Ik wil al mijn fonts, en dat zijn er heel veel, een keer overzichtelijk geprint hebben. Nou dacht ik dat dat met het Lemkes Fontbook moest kunnen. Helaas kom ik steeds niet verder dan 1 A4 met een 30-tal fonts er op. Volgens mij moet het met Multiprint Fonts gewoon kunnen. Wat kan ik fout doen, waardoor het niet lukt? Wat zie ik over het hoofd?

Ik heb de nieuwste versie al opgehaald, maar dat werkt overmin als mijn oudere versie.

Ad

Lemke's Fontbook had hier hetzelfde probleem met de optie "Print each page into a separate job" ingeschakeld. Kies een leuke layout (20 lines of zo), kies "Multiprint", zet de opties "Print each page into a separate job" en "Print pages as bitmaps" UIT, kies welke fonts je wilt printen (Installed System Fonts waarschijnlijk) en de boel zou moeten werken. Je kunt altijd eerst een PDF maken om te kijken of het programma het goed doet en deze vervolgens uitprinten.

De “Print each page into a separate job” zou niets uit moeten maken bij een redelijk printerstuurprogramma. Ik heb ooit 1500 fonts met mijn ouwe PPC 5500 op een nog oudere HP LaserJet 4ML uitgeprint in één keer en dat ging perfect.

Succes!