Apple verwijdert alle verwijzingen van de controversiële CSAM-functie van zijn website. Wat betekent dit voor de toekomst?
Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.
Dan heb ik in ieder geval de juiste keuze gemaakt door mijn Mac mini, iPhone en Apple Watch te verkopen. Nu alleen nog een iPad, die hou ik nog wel even want verder gebruik ik geen enkele dienst meer van Apple. Inmiddels overgestapt op een Pixel 6 en ja, dan ben je een verdienmodel voor Google maar dat is ook redelijk te beperken. Ik blijf die Csam-functie op je toestel een grove schending op je privacy vinden en volledig haaks op hetgeen Apple zelf altijd loopt te verkondigen. Dan ben ik toch liever het verdienmodel voor advertenties.
Vandaar dat je de suggestie onder mijn antwoord zet, iedereen is natuurlijk dom, behalve jij. De taal die ik hanteer is gewoon Nederlands, afgeleid van slap lullen, wat jij doet dus. Eindigt ook zelden goed.