Alle verwijzingen naar controversiële Apple-functie zijn verdwenen

Apple verwijdert alle verwijzingen van de controversiële CSAM-functie van zijn website. Wat betekent dit voor de toekomst?

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Dan heb ik in ieder geval de juiste keuze gemaakt door mijn Mac mini, iPhone en Apple Watch te verkopen. Nu alleen nog een iPad, die hou ik nog wel even want verder gebruik ik geen enkele dienst meer van Apple. Inmiddels overgestapt op een Pixel 6 en ja, dan ben je een verdienmodel voor Google maar dat is ook redelijk te beperken. Ik blijf die Csam-functie op je toestel een grove schending op je privacy vinden en volledig haaks op hetgeen Apple zelf altijd loopt te verkondigen. Dan ben ik toch liever het verdienmodel voor advertenties.

Nog een mogelijke juiste keuze is om
bepaalde fora dan niet meer te frequenteren.

proest :rofl:

Ik heb nog altijd een iPad en gelukkig bepaal jij niet op welke fora ik wel of niet kom. Alsof dat slappe gelul van jou nog enige kant of wal raakt.

Twee duidelijke zaken :

U voelt u blijkbaar aangesproken door een
suggestie die niet noodzakelijk aan u gericht is.

U hanteert een taal en stijl die ik op ‘n forum
als dit nog niet vaak weten gebruiken heb.

Eindigt zelden goed.

Vandaar dat je de suggestie onder mijn antwoord zet, iedereen is natuurlijk dom, behalve jij. De taal die ik hanteer is gewoon Nederlands, afgeleid van slap lullen, wat jij doet dus. Eindigt ook zelden goed.

Ik begrijp dat wel hoor, want met zo’n Apple Watch ben je binnen no time in het grijze Csam gebied :rofl:

Zei de persoon die er alles van snapt.

U kent mij? :joy:

Liever niet!

Dat is geheel wederzijds!

Fijn, houden zo!

Doei!

De mazzel!

Aha, een laatste woordje frust, gelukkig kun je daar op de Google en Pixel forums je hart ophalen

Heintje Davids is weer terug, je had toch al gedag gezegd?

Mr :man_health_worker: Cook behoort anders zelf tot de risicogroep.
Niet dat ik hem ergens van beschuldig, maar ik vertrouw hem even ruimhartig als hij mij

@Zwah @diMay Laten we het wel gezellig houden, anders gaat de streep erdoor.

Bericht verwijderd door moderator