Alleen Grijze opties om te exporteren vanuit iMovie

Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje met iMovie '09. Ik heb een leuk filmpje gemaakt met wat overgangen en tekst-effecten.
Nu is het filmpje geheel klaar en is de laatste stap om het gewoon in film-formaat te converteren. Nu is het
probleem dat wanneer ik op de ‘share’ button klik, alle opties in het grijs zijn weergeven en ik dus naar geen
enkel doel kan exporteren. Een groot probleem omdat het filmpje zelf al laat is, en ik het snel moet kunnen
presenteren

Mijn Mac bestaat uit een zwarte Macbook Intel Core Duo, 2,0 Ghz

Alvast bedankt voor alle moeite
Maxim

Staat de film nu in het onderste gedeelte van het venster ? De hele film moet in het venster links boven staan om het te kunnen exporteren. Dit kun je doen door de hele film te selecteren en te verslepen.

[quote:349cd6deb1="unSOUND"]Staat de film nu in het onderste gedeelte van het venster ? De hele film moet in het venster links boven staan om het te kunnen exporteren. Dit kun je doen door de hele film te selecteren en te verslepen.[/quote:349cd6deb1] Ik heb dat omgedraaid hoor. Er bestaat daar een knop voor en dan 'zwiept' de onderste helft naar boven en omgekeerd.

Voor de TS: Herstart iMovie (of je Mac) eens, heeft bij mij geholpen.

Ik heb hetzelfde probleem al maanden vanaf iMovie '09 en updates brachten geen oplossing:

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=2004162#2004162

Probeer eens via dit nummer: (32) 070 700 772 en laat iets weten.

Ik ging er ook eens voor bellen, maar nog geen tijd gehad…