alleen lezen rechten op eigen wanadoo website

Ik zat vandaag een beetje te klooien met de website mogelijkheden van mijn Wanadoo website. Via web-ftp heb ik een bestandje geupload maar ik kan deze vervolgens niet meer eraf halen. Als ik de map benader via de finder en appeltje-i doe zie ik dat ik alleen lezen rechten heb op deze map.

Heeft iemand hier ervaring mee? Doe ik iets fout of is het Wanadoo?

kan je niet een gewoon ftp programma gebruiken, dan heb je meer mogelijkheden dan een webbased.

daan.

Ik heb een ftp programma gebruikt genaamd FTP Thingy maar daar kon ik niet mee inloggen vanwege: Host not found: Invalid argument. Daarom probeerde ik het via het web.

Heb overigens FTP aangevinkt in mijn firewall.

ik heb zelfs zoiets met me betaalde website. Gewoon de meeste mappen lukken op te verwijderen enzo, Alleen een map die ik eerst had aangemaakt voor een forum dat forum had verwijderd ging die map niet meer weg. Het zit zelfs gewoon in de map /HTML :roll:

Hmm, ik heb net met Fetch geprobeerd en daar lukt het wel mee. Opgelost!

De FTP implementatie in de Finder kan vaak alleen maar lezen... Gewoon een echte FTP client gebruiken.

Transmit gebruiken?

Ja met Transmit nooit problemen. Cyberduck wil nog wel eens kappen bij grote bestanden...

Terminal werkt ook goed, en het is best makkelijk als je de basis commando's kent zoals 'ls' en 'cd'