alleen maar een geselecteerd paar muziekjes op de Pod zetten

even een vraagje op het forum: Ik heb nieuwe muziek in mijn ibookje gestopt, maar nou wil ik alleen die nummers in mijn ipodje zetten. Als ik ga syncen gooit de pod alle nummers weg die in iPod wel maar niet in iTunes staan toch?? Hoe krijg ik alleen DIE nummers over??

bij iPod voorkeuren: beheer nummers en afspeellijsten handmatig aanvinken?? of er eerst een schijf van maken?

Als ik de vraag goed begrijp: Maak een slimme afspeellijst 'Nieuw', met alleen de nummers die afgelopen zoveel dagen zijn toegevoegd. Daarna in de iPod voorkeuren (= iPod symbooltje rechtsonder) instellen dat je alleen de geselecteerde afspeellijsten (dus 'Nieuw') automatisch wilt bijwerken.

Of die nummers die wel in je iPod staan maar niet in iTunes verdwijnen, ligt eraan hoe je ze op de iPod gezet hebt. Volgens bovenstaande methode zouden ze naar je iBook verplaatst moeten worden. Tenzij je ze handmatig op je iPod hebt gezet, dan moet je ze ook weer handmatig naar de iBook verplaatsen.

@elstar: Bedankt ik heb aldoor aangenomen dat iPod bij het synchroniseren maar een kant op werkt van iBook naar iPod en wat er dan niet klopt werd verwijderd Ik zal jouw overzetmethode met speellijst proberen want dat zou fijn zijn Ben alleen wat huiverig geworden voor het aansluiten door dat verwijderen van niet op de computer aanwezige muziekjes, want daarvoor staan ze nou juist op die iPod. Dan kon ik ruimte maken op het iBookie

:? Ik heb ze ermet de hand ingezet en dat ging gelukkig goed. Het is juist zo dat ik de muziek wel op mijn Pod wil hebben maar niet op mijn iBook,vanwege de ruimte. Dat bookie is al zovol, maar het is dus gelukt. Bedankt voor de aanwijzingen.

PS Het ging zo vlug dat ik dacht dat het niet gelukt was, maar ze staan er echt op. 42 nummers in een vloek en een zucht.

ja, da's verbazingwekkend. Ik laad dagelijks een enkele tientallen nummers over. Tien, twintig seconden en het is gepiept. Soms de hele iPod en dat is in 10 minuten gedaan.

Je kan ook die slimme afspeellijst (als je die hebt aangemaakt) gewoon in een keer naar de iPod slepen. Werkt ook snel!