Allemaal nieuwe video programma's!

Ik weet niet of dit hier mag maar het gaat over video.

FCP, DSP en Shake zijn vernieuwd… en er is een nieuw programma: Motion wat in de After Effects hoek zit.

Spannend… ik ga nu verder lezen…

Mogen wij ook weten waar dit over gaat, of roep je zomaar wat?

Het gaat hierover denk ik.

[img:d4d2e8d98f]http://a576.g.akamai.net/7/576/51/f8effc966b7860/www.apple.com/software/pro/images/promorealtimesuite04182004.jpg[/img:d4d2e8d98f]

Dat denk ik eerlijk gezegd ook, maar zou het niet handig zijn als dat bijvoorbaat werd aangegeven door de persoon die het bericht plaatst. Of als hij niet in staat is een duidelijk bericht te plaatsen, een link misschien.

koel. we hebben net anderhalve maand geleden FCP4 en DVDSP2 aangeschaft :D Ben benieuwd wat Motion allemaal kan in verhouding met After Effects.

Op het eerste gezicht lijkt (mij) Motion een uitbreiding van de effecten in LiveType. Niet echt vergelijkbaar met AE

Ik zou motion wel eens willen testen in vergelijk met After Effects.

Het is erg jammer dat je niet FCP timelines naadloos in AE kan integreren. Ja, met Automatic Duck…maar da’s ook niet alles…Volgens Apple werkt Motion vloeiend met FCP HD en kan je ‘gewoon’ (zoals dat in FCP ook al kan) voor AE bestemde plug-ins gebruiken…Het is in ieder geval wel 1/3 goedkoper dan z’n tegenhanger van Adobe. Afwachten dus…ik hoop op een snelle Beta release!

zie net dat Apple Motion €301 gaat kosten: http://www.apple.com/nl/motion/

quote macx "Mogen wij ook weten waar dit over gaat, of roep je zomaar wat?"

Macx, waarschijnlijk gaat neoguri ervanuit dat iemand die het video forum bezoekt weet wat deze software pakketen zijn. En hij is zo vriendelijk om te vertellen dat deze pakketen vernieuwd zijn.
Maar je kende deze pakketen zelf ook al, zoals je in je tweede reactie aangeeft:
“Dat denk ik eerlijk gezegd ook” (nadat Lovebug365 heeft uitgelegd wat Macx bedoelde).

Het is dus niet vriendelijk om neoguri’s post te begroeten met “mogen wij ook weten etc.” terwijl je dit antwoord zelf al weet. En de andere posters ook.
Wij weten het dus wel, inclusief jijzelf, en wie het echt niet weet, die kan googlen of het vragen.

Neoguri, bedankt voor de tip!