Alles gesaved en ge-upload maar zie niet op website

Ik heb een nieuwe site ( www.dutch-force-clan.org ) Ik heb daarbij bestanden aangemaakt en teksten. De eerste keer toen ik ze had ge-upload toen was het wel zichtbaar op de site, maar nu ik ook gewoon alles gesaved en ge-upload had is alles wat ik nieuw gemaakt heb niet zichtbaar op de site, en in Safaru moet je niet kijken want daar geeft ie het helemaal fout weer, in IE niet.

Wie kan mij helpen?

heb je refresh gedaan? heb je de goede bestanden wel geupload in de juiste directory?

ik zie in ie hetzelfde als in safari, alleen is de tekst in safari veel groter en beter leesbaar.

het lijkt idd op een cache 'foutje'. Probeer de stappen van Striffer eens te doorlopen. Cache leeg gooien van je browser(s) en zorgen dat je in de juiste folder upload.

Ik kan uit je site niet echt opmaken waar jullie je mee bezig houden, maar ik hoop voor je dat 't iets te maken heeft met wolfenstein... anders zou ik toch een ander logo kiezen!

@Strifer, Ik heb alles gedaan wat ik normaal doe maar nu laat hij het nieet zien op internet :(

@AppletjeEitje
Wat is mijn “Cache” :roll:

@Madseven
Het heeft idd met Wolfenstein te maken :wink:

Cache is een ruim begrip, maar de cache van je browser is een plek die de browser reserveerd om bestanden op te slaan die je tijdens het surfen bekijkt. Ga je bv naar google, dan worden de plaatsen ed opgeslagen in je cache. Blijkt de volgende keer dat je google bezoekt de website niet veranderd te zijn, haalt hij de gegevens van je HD (uit je cache dus) en niet via het internet: dat zou sneller moeten gaan.

Nu kanhet zijn dat als je jouw site bekijkt, hij die ook uit de cache haalt. Vandaar dat een mogelijke oplossing kan zijn dat je die cache leeg gooit. Dat kan via de browser die je grbuikt. Ga naar opties oid en zoek ff naar ‘cache’.

Suc6

Maar het is niet dat alleen ik hem kan zien, iedereen kan het niet zien :( Dat is het probleem :cry:

Dan moet je het wel verkeerd hebben geupload, of je provider heeft iets aangepast. Ik zie geen andere mogelijkheid.

Een inhoudelijke opmerking aangaande de site [i:cb258296f8]an sich[/i:cb258296f8]: ik moet zeggen dat de rood-wit-blauwe kleurcombinaties me toch net iets teveel doen aan de neo-nazi's van [url=http://www.stormfront.org]Stormfront[/url].

Groeten, Wilfred

Is het de bedoeling dat de site er uiteindelijk ook zo uit gaat zien? Zo ja, mag ik je er dan op wijzen dat het zeer onprofessioneel overkomt. Nu zul je misschien wel geen professioneel website bouwer zijn, maar als ik jou was zou ik eerst nog eens nadenken over een ontwerp. Misschien kun je ook eens kijken hoe andere websites opgezet zijn en die ideeen gebruiken voor je eigen website. Dit soort websites klik ik bij aankomst al weg. Sorry.

Om een paar tips te geven:
Gebruik 1 kleur (wit) voor de teksten, en niet die belachelijke kleurtjes.
Probeer fatsoenlijke knoppen of in ieder geval fatsoenlijke links te maken voor de navigatie.
Gebruik een andere (iets donkerdere) kleur blauw. Dit is veel te standaard en te flets. Eventueel het rood ook wat aanpassen.
Maak een apparte pagina met de namen van de members, niet die storende animatie in de navigatie.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes.

Check dan meteen even de spelling en verander "Join ons" in óf "Join us" óf "Doe mee" ofzo :D

[quote:303173300c]Is het de bedoeling dat de site er uiteindelijk ook zo uit gaat zien? Zo ja, mag ik je er dan op wijzen dat het zeer onprofessioneel overkomt.[/quote:303173300c]

Jongens hij is 12 en heeft er waarschijnlijk hard aan gewerkt. Toen ik 12 was speelde ik nog met ‘Lego’. Niet vergeten dat het een clansite is en als zijn ‘members’ er tevreden mee zijn, klant is koning. Nog 8 jaar hard werken en oefenen en je kan voor mij komen werken. :wink:

Succes met G@men

Sorry dat ik dit niet had gezegd, maar hij was vrijdag (de 10e) al opgelost, ik had een andere redirect ingesteld :)

En ik vond die eerste lay-out ook niks, daarom heb ik hem aangepast, nu is hij een stuk beter. Wat kan er beter aan?

|DFC|Clan