allocation overlap

Ik krijg steeds de melding van Techtool dat er sprake is van allocation overlap (-694). Is dat een probleem en wat kan ik het beste doen? Merci...Jaap :apple:

Het beste is Techtool niet meer gebruiken, krijg je ook dit soort waarschuwingen niet meer... :wink:

Is je schijf soms groter dan 120 Gb en je Mac, pak em beet, ouder dan 'mirrored drive door'?

Heb je buiten de meldingen problemen?

Ik vond dit bij MacFixitForums:

[quote:92269b95b2]Version 4.0.2 may still give a warning about Allocation Overlap on the active system drive even though there is no actual problem. If the full volume structure test passes, then just ignore this warning.
Remember, the Diagnostics are a quick check and issue a warning that a problem may exist–not a definitive report of an error. The programmers are still working to make the warning as reliable as possible when the routines are run on an active (i.e. unmounted) volume.[/quote:92269b95b2]

Zie verder hier op MacFixitForums: TechToolForum

Het kan dus loos alarm zijn, men is er mee bezig. Lees verder de link, daar staat nog meer info.

Thanks for the quick reply! :apple: Verder inderdaad geen problemen en heb TechTool Pro 4 en 'slechts' een 40gb schijf.