AllofMp3.com en ThreeTen

Wie heeft er ervaring met het gebruik van Threeten als download manager voor allofmp3.com voor de Mac. Ik probeer een link (liedje) te slepen naar Threeten, maar ik zie niets gebeuren en zie het nummer ook niet in Itunes opkomen (en mijn saldo blijft gelijk). Wat kan er fout gaan? Weet iemand nog alternatieve manieren om op een efficiente manier van AllofMp3 te downloaden.

Dank

Geen idee, maar waarom zou je downloaden vanaf die website ?

Die website is in Nederland namelijk niet legaler dan
gewoon downloaden vanaf KaZaa en dergelijke…

Site wordt door de Consumentenbond nog immer geprefereerd (?!) dus....

Ja, de consumentenbond... diezelfde consumentenbond die versterkers op prijs/kwaliteit rangschikte door de prijs in euro's te delen door het vermogen in watt... alsof het vermogen iets met kwaliteit te maken heeft...

Gekochte nummers hebben alleen maar zin als je ze koopt in het land waar de site gehost wordt. Buiten dat land zijn ze niet legaler dan gewoon gratis gedownloadde nummers. Daar komt nog eens bij dat in Nederland gratis downloaden nog steeds gewoon legaal is, dus er voor betalen is een morele keuze, niets meer.

mhmmm.. én de consumentenbond kijkt misschien wél eens te veel naar de 'stats'...

kunnen héle lelijke apparaten ‘goed’ uit de test komen…

…uiteindelijk heb je ook nog zoiets als je ‘eigen’ smaak…

:wink: Max

Bovendien zegt de consumentenbond er nog expliciet bij dat dit niet (helemaal) legaal is. Dat is tenminste wat ik heb gelezen...

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.......

Daar gaan we weer.

Enfin, ik maak gretig gebruik van Allofmp3.com. Ik zal dat Threeten eens gaan bekijken.
Ken het helemaal niet eigenlijk.

Ik control-click gewoon in de download-lijst van Allofmp3.com. Heb daar niet zo’n probleem mee.

Ik krijg ThreeTen ook niet aan de gang. Het legt keurig contact met Allofmp3, mijn saldo klopt, maar er is geen download-activiteit te bespeuren. Er komt niets in hetvenster. Kortom; helemaal niets. Jammer.

Als je betaalt voor muziek, wil je dan dat het geld naar de artiest gaat of naar een bende maffiosi?