Als ik iTunes update, gaan mijn nummers dan verloren?

ik heb een vraagje..

ik moet mijn itunes updaten heb dat al een half jaar niet gedaan maar nou vroeg ik me af als ik hem update want ik geloof dta je hem opnieuw moet download ofzo hoe dan ook als ik dat doe gaat me hele library dan weg? ik heb 1500 nummers daar an verschillen mappen bij elkaar verzameld dus ik heb echt geen zin om een lege biebliotheek dadelijk aan te treffen…

en wat als ik een nieuwe ipod installeer want ik heb nu mini ik neem aan dat je bij ipod photo bij ook weer software ervoor moet installeren wat als ik dat doe en probeer te uploaden gaat me hele bibebliotheek dan ook leeg of niet ik hoop van niet

bedankt.

Nee, alles blijft staan bij een update. Dusdasfijn!

Nee hoor die blijft er gewoon instaan, en al zou de library leeg zijn dan staan de mp3 bestanden toch nog op je computer en kun je ze gewoon opnieuw importeren, werkje van paar minuutjes.

ja je bent dan echt ALLES kwijt!!

[quote:ee18ac9fe3="andries"]ja je bent dan echt ALLES kwijt!![/quote:ee18ac9fe3]

mooi, wat bereik je daar nu mee?

Andries denkt dat hij leuk is. Alles blijft gewoon in je directory van iTunes staan.

[quote:c1c4201872="bieker"]Andries denkt dat hij leuk is. Alles blijft gewoon in je directory van iTunes staan.[/quote:c1c4201872]

Andries heeft ook wel een beetje een punt. Ik kreeg ook zin om zoiets te antwoorden. Ik kan me niet inbeelden dat die vraag hier of ergens anders op het net al gesteld is en daarbij, het zou nogal een slechte service zijn als je niet kan updaten zonder al je data elke keer kwijt te moeten zijn :(.

straks krijgen we hier vragen zoals: “Als ik naar toilet ga, hoe moet ik dan men plassertje vasthouden?” Zijn er dan mensen die niets zelf meer willen ondervinden? Bedoel… 1500 mp3’s dat is nog niet echt veel. Ik heb er tegen de 7000 ( allemaal legaal) en als die allemaal weg zijn, dan is dat zo. Niets maar dan ook absoluut niets geeft jou zekerheid dat die morgen nog op je schijf staan. Disk error, bomaanslag, overstroming, jaloerse buurman die op je mac gaat zitten omdat hij zelf een peecee heeft,… Ik weet dat het een risico is, maar er is altijd elke dag een kans dat je 1500 hele mp3’s verloren gaan. Wil je wel in zo’n wereld leven eigenlijk???