Als mijn tel. overgaat, gaat mijn ipad ook over.

Hallo allemaal,

Na mijn nieuwe instellingen is er iets fout gegaan, als mijn telefoon over gaat, dan gaat mijn ipad ook over, heel vervelend, maar kan nergens vinden waar ik dit kan veranderen.

Groetjes Ria.

iOS8 zeker?

http://www.imore.com/call-answer-ios-8-and-os-x-yosemite-explained

Dat heet handoff en is een feature in iOS 8, je kunt dit uitzetten in instellingen. Echter, dan zijn alle andere continuity features (zoals doorgaan met safari, mail etc op een ander device) ook uitgeschakeld.

Dank je wel voor het antwoord, maar waar in instellingen kan ik dit uitzetten ? Sorry ik ben een leek.

Ik heb het gevonden, dank je wel.

Groetjes Ria

Hoe zet je het aan en uit snap er zelf niks van. Wil even testen hoe het werk maar hoe wifi of Bluetooth
Wie help

Ik krijg het niet eens werkend, terwijl op mijn iPhone 5S en iPad Mini beide actief zijn met Handsoff.

hier het zelde wie kan helpen

Ik heb inmiddels Handsoff aan de praat. Het werkt met Bluetooth, eenmaal actief werkt het direct.

Moet je ze dan verbinden met elkaar
En hoe zit het met sms werk dat het zelfde

Het enige wat vereist is, is Bluetooth. Heb Wifi uitgeschakeld met Bluetooth aan en dan werkt het. Ik heb mijn iPhone en iPad niet verbonden via Bluetooth, ze zoeken elkaar automatisch op denk ik.

Ik maak bijvoorbeeld een sms op mijn telefoon, en vrijwel direct zie ik in het lock scherm van de iPad een sms icoon.

Weet niet wat ik fout doe Bluetooth aan beide app 4g op iPhone en wifi ipad maar geen sms op op ipad

En op al die filmpje werkt het zo mooi met mail en sms en safari

Zojuist even getest, met sms en iMessage lukt het ook niet, wel met alle andere apps zoals mail, pages, contacten om maar eens wat te noemen.

Hier nog niks mail niet safari niet

Ik vind het echt moeilijk irritant. Mijn vriendin en ik werken op dezelfde apple ID… haar telefoon gaat over wanneer ik gebeld wordt. handout staat overal uit, maar toch gaat het nog over.