Alt-right

https://www.onemorething.nl/2020/07/idris-elba-series-films-produceren-apple-tv/

Beste OMT.

Elke keer dat jullie Trump noemen kun je zeker zijn van een alt-right reactie. Deze keer is een stukje over een zwarte acteur/producent blijkbaar al genoeg om voor een white-lives-matter reactie te zorgen. Lijkt me erg weinig relevant. Volgens mij gaat jullie site over Apple producten en niet over boreale zaken. Ik word hier zo langzamerhand doodziek van.

Ter kennisgeving aangenomen.

1000 Mensen, 1000 meningen. Dat geldt ook voor onze bezoekers en hun reacties. Hoewel we niet relevante en/of negatieve sfeer-creërende reacties actief modereren (zie ook de huisregels) vallen er veel in een grijs gebied. Dat valt dan weer in de categorie ‘vrijheid van meningsuiting’. Voor de één vanzelfsprekend, voor de ander doodziek-makend. Helaas kunnen we het nooit iedereen naar z’n zin maken.

gweilo op 14 juli 2020 om 18:42 Deze keer is een stukje over een zwarte acteur/producent blijkbaar al genoeg om voor een white-lives-matter reactie te zorgen. ...
Eén regeltje is voor jou genoeg om hier een topic voor te openen?

Je zal het best eens moeilijk hebben in je leven denk ik(?)

Who cares… Black is Hot, white sucks.

Ergens ben ik het eens met topic starter, al moest ik ook erg lachen om de reactie van KarelWillem. (Poes viel van schrik uit de vensterbank)
Maar @topic starter, het is vooral Apple die loopt te dwepen met zwarte mensen (of moet dat inmiddels Zwarte zijn?).
Mijn advies, ga niet mee in de gekte, omt is een Apple forum en Apple doet graag controversieel op het progressieve vlak. Daarnaast maken ze erg fijne en goed producten. Al ik de baas van Apple zou zijn zou ik die focus omdraaien, maar ook je beste vriend heeft scherpe kantjes.

Vergeet vooral niet dat je in Nederland woont, en laat je hoofd niet op hol brengen.

En daar maak je dan een anoniem account voor aan?

Het was niet anoniem. Kennelijk heeft iemand zijn account verwijderd (of kan je dat al zelf tegenwoordig?)

En door…

Alt-delete-right

?