alternatief voor ez archive

Misschien is dit forum niet echt de plek voor deze vraag, of toch ook weer wel... Enfin, ik vroeg me af of iemand een alternatief weet voor het fileshare programma, [url][b:343ebc1ecd]ez archive[/b:343ebc1ecd][/url]. Dit is een fileshareprogramma waarbij je ook mp3 files kunt uploaden, maar weer als gewone files kunt downloaden, niet zoals bij [b:343ebc1ecd]rapidshare[/b:343ebc1ecd] eerst binnen met halen, maar de file is daar dus als het ware opgeslagen op de server van ez archive. Om dit op deze manier bij ez archive te activeren moet je een betaalde account hebben en dat willen we dus niet. Dus wie weet meer???? [/url]

Voldoet GMAIL niet aan je wensen ? je kunt met GDISk (ofzoiets) je ruimte zien als een extra schijf. het zal niet zo snel gaan als die ez share.

Zie hier

Ik bedoelde eigenlijk iets anders, maar van GDISK wordt ook helemaal blij. Ik kende het nog niet, maar het is echt goed. [b:337ef09656]Gratis[/b:337ef09656] en voor niets een harde schijf van [b:337ef09656]2,5 GB[/b:337ef09656] erbij en dus voldoet GMail nu wel!

Dus hartelijk dank voor deze fijne tip.

nb. Voor overige tips sta ik ook altijd open.

Nog een klein vraagje, ik heb thuis [b:9840844d90]Gdisk[/b:9840844d90] voor de Mac geïnstaleerd en dit werkt dus echt fantastisch. Echter nu wil ik op een een andere lokatie waar zo'n vreselijke [i:9840844d90]PC[/i:9840844d90] staat, ook gebruik maken van dit Gdisk programma. Mijn vraag is, welk programma moet ik daarvoor gebruiken? Ik weet namelijk weinig van PC's. Is er ook een Gdisk voor PC's? en zo ja heet dit ook Gdisk of heeft dit een andere naam?