Alternatief voor Hitachi harddisk

Heb mijn PB laten vallen. Resultaat: harddisk stuk. Is nu in reparatie, maar heb zojuist gehoord dat ze de originele harddisk (Hitachi IC25N060ATMR04-0) nergens kunnen krijgen! Het alternatief is een 5400 model (ipv 7200). Ik kan dan dus wel een 80GB ipv een 60GB nemen, maar dan wordt hij dus langzamer. Weet iemand waar de Hitachi (snel) verkrijgbaar is of dat er een alternatief is. Kan er bijvoorbeeld een Fujitsu MHT 2080AH in? Enfin, ik werk met mijn PB en moet hem gewoon snel terug hebben. Moet ik kiezen voor het grotere, maar langzamere alternatief, wachten, of is er nog een andere mogelijkheid? bedankt alvast!

Als je kijkt op [url]www.xlr8yourmac.com[/url] zie je dat bijna iedereen die een 7200 drive wil hebben kiest voor een Travelstar 7K60 (7200 rpm), verkrijgbaar in 40 en 60 GB.

Ze zijn volgens mij wel moeilijk verkrijgbaar…

ff shoppen? http://www.tweakers.net/pricewatch/75491

Mijn Hitachi schijf aan 7200 rpm heeft toch 2 weken in bestelling geweest voor ik die kon afhalen in de lokale computerwinkel.

Je kan ook een harde schijf van een ander merk gebruiken. Dat maakt niet uit. Zolang het maar een 2,5" model is.

Alternate heeft een hoop notebookschijven die snel leverbaar zijn. Kijk op www.alternate.nl en je vindt vanzelf een Hitachi of anders een Fujitsu ofzo. Succes!