alternatief voor rekenmachine

Dag,

Ik reken nog wel eens met grote getallen en ben op zoek naar een rekenmachine die ipv 1500000 op het scherm 1.500.000 laat zien.

Ik heb gezoch bij versiontracker en download.com maar kon niets vinden.

Wie helpt me?

Jan

[url=http://www.rubensoft.com/Products/TopCalculettePro_US.html]TopCalculette[/url] misschien?

[quote:d681d362b3="JanWeijers"]Ik reken nog wel eens met grote getallen en ben op zoek naar een rekenmachine die ipv 1500000 op het scherm 1.500.000 laat zien.[/quote:d681d362b3]

Gaat het je echt puur en alleen om de leesbaarheid van het “display”? Zo ja, dan klinkt dit misschien als een vreemde oplossing, maar het “LCD Display” van de OS X calculator is gewoon een TIF bestandje in Calculator.app (Resources/lcd.tiff). Ik zou zeggen, stamp er met Photoshop even een paar puntjes op en je hebt ze in beeld.

Ik kan die puntjes wel in het display zetten maar dan schuiven ze niet mee als ik cijfers achter de komma invoer....

Jan

[quote:904cf3a4f7=“iRuben”][quote:904cf3a4f7=“JanWeijers”]Ik reken nog wel eens met grote getallen en ben op zoek naar een rekenmachine die ipv 1500000 op het scherm 1.500.000 laat zien.[/quote:904cf3a4f7]

Gaat het je echt puur en alleen om de leesbaarheid van het “display”? Zo ja, dan klinkt dit misschien als een vreemde oplossing, maar het “LCD Display” van de OS X calculator is gewoon een TIF bestandje in Calculator.app (Resources/lcd.tiff). Ik zou zeggen, stamp er met Photoshop even een paar puntjes op en je hebt ze in beeld.[/quote:904cf3a4f7]

[quote:b8320ea7c9="JanWeijers"]Ik kan die puntjes wel in het display zetten maar dan schuiven ze niet mee als ik cijfers achter de komma invoer...[/quote:b8320ea7c9]

Ja, stom, daar had ik nou net weer niet aan gedacht. :x