Altijd opnieuw registratie gevraagd

Kort en bondig uitgelegd: telkens ik mijn iPod Touch 16 gigs wil opladen en/of synchronisiren, vraagt hij me altijd om te registreren! heb ik nu zo'n 4 keer al gedaan, nooit stopt het

wat is het probleem en hoe los ik dit op?

bedankt

Heb ik ook gehad Als je in je mail kijkt zie je ook als het goed is dat het registreren gelukt is Volgende keer moet je [b:e8ac215570]nooit[/b:e8ac215570] registreren aanvinken en het probleem is opgelost :wink:

Wat heeft het registreren eigelijk voor nut? :?

[quote:12fa59dcd6="your Admin"]Wat heeft het registreren eigelijk voor nut? :?[/quote:12fa59dcd6]

Kik hier maar eens Link

[quote:b50e105e40="vanillakoyak"]Heb ik ook gehad Als je in je mail kijkt zie je ook als het goed is dat het registreren gelukt is Volgende keer moet je [b:b50e105e40]nooit[/b:b50e105e40] registreren aanvinken en het probleem is opgelost :wink:[/quote:b50e105e40]

Hm, heb wel nog geen enkele keer een mail gehad… Ik ben wel iemand die wil dat mijn iPod echt wel geregistreerd is (wss is dit zo, ondanks het niet krijgen van een mailbevestiging) ik klik volgende keer op NOOIT

thanx!

Ik had hem 3 keer geregistreerd en dacht dat het ook niet wou, en hij gaf een fout aan,ik moest eerst inloggen op een site of zo iets, ik weet het niet meer, totdat ik een mail kreeg dat het gelukt was, maar ik wist van niets Probeer anders een nieuw account aan te maken wie weet :|

Ik heb hetzelfde met mijn iPod nano 8 GB. Aan het eind van de registratie kan ik naar de muziekstore wil voor een aantal gratis filmpjes. Of ik nu ja of nee antwoord, ik krijg altijd een foutmelding, dus ik denk dat de registratie niet wordt afgemaakt. Weet iemand hoe ik de registratie met succes kan afsluiten?