Aluminium Powerbook (15-inch) Battery Update

[quote:3e290fe6da]This update aids the 15-inch Aluminum PowerBook battery in performing at full capacity.[/quote:3e290fe6da]

Nu in de software update. Het begin van enkele updates die eraan gaan komen?

Hoera! Deze update had ik nodig! Ik krijg weer mooi 100% i.p.v. 99 of zelfs 98%

Echter moet ik Apple betrappen op een fout in het updateprogrammatje, daar staat: “Meer informatie vindt u op www.info.apple.com/kbnum/n303035-nl”. deze link werkt helaas niet, ik krijg een mooie melding die mij hetvolgende meedeelt:

[code:1:6a10f4838e]Document 303035-nl not found

The article you’re looking for could not be found. Please start over, search Apple’s Knowledge Base, or visit the Discussion area.

The Knowledge Base contains technical information for Apple Products. Apple’s Discussion Forum area allows you to search previous customer questions and answers, or post a new question which may be answered by other Apple customers, or Apple Representatives.[/code:1:6a10f4838e]

Ligt het aan mij of is dit algemeen? Alleszinds, zeker een update die 100% aan te raden valt, vergeet wel niet je batterij opniew te kalibreren, dit kan wonderen doen. (Meer info over kalibreren vind je hier)

Die links zijn vaak achterhaald Sample. Het Nederlandse gedeelte wordt niet zo up-to-date gehouden als de Amerikaanse site.

ik heb de update uitgevoerd, en daarna mijn batterij verwijderd en opnieuw geplaatst, maar elke keer als ik mijn computer nu herstart, zegt de batterij-updater dat ie nog niet geupdate is. als ik dan op werk bij klik, dan zegtie dat ie wel geupdate is maar niet wordt herkend, en wordt gevraagd of ik de batterij wil verwijderen en terugplaatsen. dat laatste wordt dus niet goed geregistreerd. nog iemand met dit probleem? of iemand met een mogelijke oplossing?

niemand dit probleem? of een oplossing?

Ik heb zelf ook hetzelfde probleem. Weet ook nog niet hoe het op te lossen is, wacht er wel op. Op apple forum zelf staat ook niet echt veel erover, wel dat er nog meer mensen zijn die het hadden.

Die updater staat bij de programma's bij systeemvoorkeuren - accounts - inloggen. Als je hem daar weghaalt komt ie niet meer terug als je je PB opstart.

as easy as that ;)