[American's Army] Start niet

Ik heb American's Army maar eens gedownload..maar hij wil niet starten :? Krijg eventjes het logo te zien en dan isie weg. Heb trouwens zelfde probleem met Halo...

Iemand enig id?

Iets meer informatie? Wat voor computer heb je precies? Welke versie van Mac OS X etc.

Powerbook G4 1Ghz, 256MB RAM, Mac OS X 10.3.3

En als je nu eens een andere gebruiker aanmaakt om te zien of het daarin lukt?

Volgens mij is je 256 Mb RAM de bottleneck. America's Army vraagt nogal wat van 'n Mac! Lees de gewenste specificaties eens goed na... (volgens mij vraagt de software al om een G5 zelfs!)

Bekhof, daar heb je wel een beetje gelijk in. Het spel draait nog redelijk lekker op een G4 800mhz, maar ik heb dan ook 1.5GB RAM :roll:

Hier loopt het anders wel goed op een 1 Ghz G4. Moet wel toegeven dat er 1,25 Gb Ram in zit en die GeForce Ti 4600. Een aanrader voor OS X gamers is toch een min. van 512 Mb Ram te voorzien en een aanrader vind ik toch minstens 1 Gb Ram.

Hmm geheugen dus, nu was ik sowieso al van plan er meer in te drukken. Maar het spel zou toch op z'n minst moeten starten? Hetzij ontzettend traag..maar het sluit gewoon af..zonder enige melding dan ook. :?

(Zelfde met Halo)

Ik vind dat ook wel vreemd en aangezien dit spel de Unreal engine gebruikt zou het toch naar mijn mening met 256 Mb moeten opstarten, maar ja je weet maar nooit wat zo een upgrade inhoud :wink:

eumh ik ben een AA-gamer en op mijn albook met 512 mb kan ik perfect aa spelen

Ok ik heb 'r nu 512MB bijgezet.......maar nog wil AA niet starten :evil:

Ik krijg nu wel een foutmelding van dat ie gecrashed is (welke ik dus ook bij CoD krijg) zucht. Ik dacht nu met die extra 512MB eindelijk lekker te kunnen gamen :cry:

Ik draai AA op een 1,25 ghz imacje en 512 mb ram. Draaid best lekker vloeiend, misschien dat 512 mb ram nog een kleine boost kan geven maar ik heb er mijn twijfels over.