America's Army voor Mac is er.

America's Army is uit en te downloaden:

http://www.insidemacgames.com/news/story.php?ID=8050

Heel mooi. Heb het wel eens op een PC gespeeld... Errug vet spel. En helemaal gratis. Wat wil een mens nog meer... (Behalve woonruimte in Tilburg :cry: )

Alleen nog heel even wachten tot dat mijn G5 binnen is. Want mijn PowerBook G4 kan dit wel vergeten.

Daar ben je uren aan bezig om dat spel te downloaden! Via MacGameFiles duurde het ongeveer 6 uur (± 16 Kbps) ! En bovendien voldoet mijn iMac G4 maar juist aan de minimale eisen. :evil: Ik heb dus zo mijn bedenkingen bij hoe dat spel zal draaien...

1 voordeel heeft het wel, het is gratis, maar ja, dat is dan ook alles.

Iemand een sneller alternatief?

Niet zo zeuren :P wees blij dat mac steeds een gewaardeerder game platform wordt. En als je een beetje op het forum van A|A rondneust lijken de minimale systeem eisen niet zoveel te zeggen.

Afschuwelijk,

Kijk eens naar de trailer. http://www.apple.com/games/trailers/americasarmy/
Het is je reinste propaganda voor het Amerikaanse leger. Die heroische muziek, de jubelende koren…

En bij insidemacgames kan je het dan gratis downloaden, bij Apple vragen ze $5,95 die rechtsteeks naar het Amerikaanse leger gaat ???

[quote:810b501bdc] Note: You must pay a $5.95 premium download fee to the U.S. Army before download will take place. See download link for details. [/quote:810b501bdc]

Bah !!

[img:d24337ddf7]http://www.macosx.nl/forum/images/avatars/14114067233f125e61cff3d.gif[/img:d24337ddf7][quote:d24337ddf7="EagerB0bNerd"] Afschuwelijk, ... Bah !![/quote:d24337ddf7]

zo, jij doet je naam geen onrecht aan! Ik vind het perfect bij Amerika
passen dat heroische en gezaguitstralende imago! Zoals ze ons hielpen
met het marshall plan, en zoals ze de oorlog met irak aangaan! Ik wou
dat ik Amerikaan was, ipv in dit landje met zo’n linkse trut als koningin,
die nog macht heeft ook (jaja, het lijken de middeleeuwen wel)…

Geef mij Amerika maar… En het is raar dat apple geld vraagt als de rest
het gratis aanbied. Maar als het naar het leger gaat is dat geen probleem!

Dus liever Amerika, dan een verzorgingsstaatje waar alleen invaliden en
mongolen en immigranten kunnen rekenen op de overheid ten koste van
alles! Zoals de hardwerkende ondernemers…

[quote:2ad3c4b06c="aphez"][img:2ad3c4b06c]http://www.macosx.nl/forum/images/avatars/14114067233f125e61cff3d.gif[/img:2ad3c4b06c][quote:2ad3c4b06c="EagerB0bNerd"] Afschuwelijk, ... Bah !![/quote:2ad3c4b06c]

zo, jij doet je naam geen onrecht aan! Ik vind het perfect bij Amerika
passen dat heroische en gezaguitstralende imago! Zoals ze ons hielpen
met het marshall plan, en zoals ze de oorlog met irak aangaan! Ik wou
dat ik Amerikaan was, ipv in dit landje met zo’n linkse trut als koningin,
die nog macht heeft ook (jaja, het lijken de middeleeuwen wel)…

Geef mij Amerika maar… En het is raar dat apple geld vraagt als de rest
het gratis aanbied. Maar als het naar het leger gaat is dat geen probleem!

Dus liever Amerika, dan een verzorgingsstaatje waar alleen invaliden en
mongolen en immigranten kunnen rekenen op de overheid ten koste van
alles! Zoals de hardwerkende ondernemers…[/quote:2ad3c4b06c]

Ja zo is het ! Ik vind het ook perfect bij Amerika passen. Het is goed dat dit spel er is, zodat onze jongens voorbereid kunnen worden op hun door God gegeven taak. (Onze God , wel te verstaan, niet Allah!!) Ik hoop wel dat het spel een beetje realistisch is, dat je ook Britse soldaten kan doden, onschuldige burgers kan verminken en je “maten” kan horen gillen van de pijn als hun benen eraf geblazen worden !!
Maar dat zal wel weer niet…

[quote:a1200dcf9b]Maar als het naar het leger gaat is dat geen probleem! [/quote:a1200dcf9b]

Vergeet je dan niet die $5,95 te betalen, voor de goede zaak ?

[quote:69a72c9b93="EagerB0bNerd"]Afschuwelijk,

Kijk eens naar de trailer. http://www.apple.com/games/trailers/americasarmy/
Het is je reinste propaganda voor het Amerikaanse leger. Die heroische muziek, de jubelende koren…

En bij insidemacgames kan je het dan gratis downloaden, bij Apple vragen ze $5,95 die rechtsteeks naar het Amerikaanse leger gaat ???

[quote:69a72c9b93] Note: You must pay a $5.95 premium download fee to the U.S. Army before download will take place. See download link for details. [/quote:69a72c9b93]

Bah !![/quote:69a72c9b93]

He gozer, je USA bashing hoort hier niet thuis. Als je problemen met hebt spel hebt, dan download je hem toch lekker niet? :evil:

Verder, die $5.95 download fee heb je ook bij sommige AA mirrors voor de PC versie (zoals Akamai). Dat is nu eenmaal de voorwaarde die de desbetreffende mirror aan download stelt. Maar dit staat ook al in het AA artikel op de macosx.nl frontpage. Moeilijk he, lezen?

[quote:33879e9fe9]He gozer, je USA bashing hoort hier niet thuis. Als je problemen met hebt spel hebt, dan download je hem toch lekker niet? :evil:[/quote:33879e9fe9]

Dude,
Ik heb geen problemen met het spel. Er gaat niets boven een lekker potje fraggen. Maar het is een product van het Amerikaanse leger, met een politiek doel. Oa het rekruteren van soldaten en het verheerlijken van hun “heroische” werk. Ik doe niet aan “USA bashing”, ik verbaas me wél over het feit dat Apple dit promoot. Hier is het niet gebruikelijk dat bedrijven zich inlaten met politiek, zeker niet in het geval van een oorlog die zo omstreden is.

En of het vragen van geld voor een download op AA mirror nou vaker voorkomt of niet, feit is dat er staat dat het geld naar het leger gaat. Of kan ik echt niet lezen ?

[quote:33879e9fe9]You must pay a $5.95 premium download fee to the U.S. Army before download will take place. See download link for details.[/quote:33879e9fe9]

Even opmerken dat MacOSX.nl geen politiek forum is, maar iemand mag wel zijn mening geven over het spel. Ik zelf vind het ook maar een ordinaire promotiestunt voor het amerikaanse leger en ga het zelf daardoor ook niet downloaden.

Maar pro en contra amerika discussies kunnen beter op een politiek forum worden uitgevochten. :?

[quote:d926e0bf25="EagerB0bNerd"]

[/quote:d926e0bf25]

Damn… Een beetje teveel publieke omroepen gekeken met die pvda
promotie programma’s zoals kopspijkers, lagerhuis en het nos journaal…

Ik hoop dan maar door hebt dat je door dat journaal ook verkeerd wordt
ingelicht met een politiek doel, mooi voorbeeld: Berlusconi. Ze laten maar
één kant van het verhaal zien… Dat doen ze ook met Amerika… Eigenlijk
is Bush de grote misdadiger en niet Hussein… volgens de noss

En als je het leuk vindt om te fraggen (en verlangt allies neer te knallen
en ze kunnen horen schreewen =>> F R E A K :sealed: :o ) doe dat dan
want je staat toch boven het propaganda doel… Iedereen begrijpt wel dat
dit met een bepaalt doel is uit gebracht… Al dit linkse gezeur hoef je echt
niet mee aan te komen…

Maar ga jij maar wat engelse soldaten neerknallen… dan ga ik achter de
vijand aan, want ik weet maar al te goed wie dat is!

[quote:32637c0547="aphez"]...Dus liever Amerika, dan een verzorgingsstaatje waar alleen invaliden en mongolen en immigranten kunnen rekenen op de overheid ten koste van alles! Zoals de hardwerkende ondernemers...[/quote:32637c0547]

Heej jongens, Wimpie Bosboom is uit de as herrezen! Wat een BLABLABLA. :x Rechts of links het maakt mijn niet uit maar laat dit ongenuanceerde geklaag van de ‘hardwerkende ondernemer’ hier alsjeblieft achterwege!

tot zover deze uitzending van ‘Dat willen we even kwijt’…

Het maffe aan AA:O is dat je altijd een Amerikaanse soldaat speelt, welke zijde je ook kiest. De tegenstanders zijn dan automatisch 'rag-heads'.

Het gekke is eigenlijk dat de wapens van OpFor (opposing forces) een tikkie beter zijn (minder kogels nodig om iemand om te leggen).
Maar aangezien je beiden met US wapens schiet (vanuit ieders gezichtspunt bekeken) snap ik daar niks van… soort van Matrix gevoel krijg je ervan… :wink:

[off-topic]
“Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies.” - Groucho Marx
[/off-topic]

Hoe kan ik nou in hemelsnaam een account maken? www.goarmy werkt niet. En ik heb ook al een user en server nogwat geregistreerd maar tis echt een grote rotzooi, alles moeje daar registreren.

Iemand die me kan helpen? :stuck_out_tongue:

[quote:4315746b3d="aphez"] Dus liever Amerika, dan een verzorgingsstaatje waar alleen invaliden en mongolen en immigranten kunnen rekenen op de overheid ten koste van alles! Zoals de hardwerkende ondernemers...[/quote:4315746b3d]

OOh, als je dan toch niet voor het verzorginsstaatje bent, dan verlang ik tot jij eens zwaar ziek bent of geen werk vind. Dan zul je misschien blij zijn dat dit bestaat!! We mogen er trots op zijn in europa, we moeten het koesteren! Eenmal ziek en werkloos mag je hier dan op macosx komen bedelen voor het goede doel:

een arme zieke macosx die geen geld meer heeft om z’n ziekenhuisfacturen te betalen, laat staan een mooie nieuwe mac :smiley:

Ik wens je nog vele hardwerkende jaren toe…
Je hebt via je belastingsgeld zeker al mensen geholpen!
Dus euh, denk eens 2 keer na voor je iets zegt als dit

Off topic en @ aphez:

We hebben MEER links gezeur nodig (om het rechtse gebral de wereld uit te helpen), MEER USA bashing (om ze de arrogantie af te leren) en MINDER geld voor welk leger dan ook, dus zeker geen $5,95 voor de Amerikanen.

Overigens, het Marshall plan was pure economie (net als de oorlog in Irak). Het levert de USA meer op dan dat het kost. Tel uit hun winst.

En als Trix links is vreet ik m’n hoed op.

MODEREREN !!!!!!!!!

Naar “Politiek geneuzel”…anders SLOTJE

Is er geen mogelijkheid om het spel NIET online te spelen? Zelfs de 'soldier training' mode moet via het web.

Jaaaa... gevonden. de training mode speelt ofline. man... wat is dit spel traag! Heb een powerbook 1ghz met 1024mb ram. Unreal tournament speelt als een trein, maar america's army is heel sloom. Niet voor niets geven ze op hun site een 1.25 ghz Mac als vereiste op.