amsn 0.92 uit!

amsn 0.92 is uit! redelijk snel na de vorige 0.91 update..

—> http://www.cmq.qc.ca/4w/amsn/ <—

Wat is amsn? Ken ik niet... Beter dan gewoon msn? (moet haast wel natuurlijk)

Twee grote verschillen naast vele: bewegende smileys en avatars.

het downloaden gaat alleen heeeeeeeeeeel langzaam.. komt omdat er zoveel mensen dit proberen te downloaden (1.2 KB per seconde!!!!!!!! wat is dit? !@#&*#*^!@$%^&@)

ja sorry ik ben gewend minimaal met 80 KB per seconden te downloaden… 8) verwend nest (en als het meeligt kan ik wel 250 KB downloaden per seconden :P)

[quote:1c7079b429="Susanne"]Twee grote verschillen naast vele: bewegende smileys en avatars.[/quote:1c7079b429]

<cynisme-mode>
aaaaaaaaah… Goddelijk!! Wat is het leven zonder dat??
</cyinisme-mode>

[quote:c4914e2b8f="Aglaea"][quote:c4914e2b8f="Susanne"]Twee grote verschillen naast vele: bewegende smileys en avatars.[/quote:c4914e2b8f]

<cynisme-mode>
</cyinisme-mode>[/quote:c4914e2b8f]

maar het blijft een stuk handiger dan msn… en uhm tja ik weet niet of je het een groot verschil wilt noemen… maar je kan ook zien wie jou niet meer in zijn/haar lijst heeft staan. (en als je ook wilt weten wie jou heeft geblokt dan moet je naar http://www.dmsn.nl gaan en daar dmsn downloaden) verder zitten er nog meer van dat soort dingetjes in amsn… het enige is dat het interface nog niet zo mooi is maar dat wordt al wat verbeterd :).

laat weten als het de moeite is...want vorige amsn kon me nu niet echt bekoren. dan vind ik de dmsn wel leuker

[quote:faaa2ff703="Fuji"]laat weten als het de moeite is...want vorige amsn kon me nu niet echt bekoren. dan vind ik de dmsn wel leuker[/quote:faaa2ff703]

maar dmsn is wel wat onstabiel… :roll:

changes: Now ask to save the preferences or not when we close the preference (for people with small screen) Fix a bug in the preferences about editing custom state Now aMSN's icon can bounce in the dock Use Quicktime to play sound No more window in bottom right of the screen, at opening

Ik zou hem wel downloaden.. het lijkt een beetje sneller.. en het is wel grappig dat het icoontje nu kan springen.. (en owja.. het haalt die irritante bug weg die ik had dat als je vensters openden ze rechtsonderin openden..)

gedownload... alleen al voor dock-bounce de moeite waard... ik ga mijn skin maar 's updaten. downloads zijn nog langzaam omdat er weinig mirrors zijn.

Heej Mensuh, IK heb net de nieuwe versie van Amsn(0.92) gedownload, maar om je eigen avatars (msn plaatjes) te maken moet je ze converteren met Imagemagick. IK heb het programma Imagemagick 2x opnieuw geïnstalleerd maar hij doet niks, hij zet er geen programma op!!

KAN IEMAND MIJ HELPEN??? :roll:
Pascalliej 8)

[quote:abdda89492="Pascalliej"]Heej Mensuh, IK heb net de nieuwe versie van Amsn(0.92) gedownload, maar om je eigen avatars (msn plaatjes) te maken moet je ze converteren met Imagemagick. IK heb het programma Imagemagick 2x opnieuw geïnstalleerd maar hij doet niks, hij zet er geen programma op!!

KAN IEMAND MIJ HELPEN??? :roll:
Pascalliej 8)[/quote:abdda89492]

er wordt geen programma op gezet maar een soort ondersteuning… je kan nu gewoon de avatars in amsn gebruiken…

Bedankt addyboy!! :lol:

[quote:25cac30643="Pascalliej"]Bedankt addyboy!! :lol:[/quote:25cac30643]

You’re welcome :smiley:

Wanneer komen nu de audio en cam functies? Dan vind ik hem pas de moeite waard!

Hey broertje jij ook hier? :stuck_out_tongue:

Martijn

Heej Martijn!!, Ja dan zou het pas echt cool zijn 8) , maar ja de volgende update komt waarschijnlijk over een maand, maar hopen dat de functies erbij zitten.

Pascal 8) :apple: [color=darkred:40c4752aba][/color:40c4752aba]

[quote:4ba7ec6144="Pascalliej"]Heej Martijn!!, Ja dan zou het pas echt cool zijn 8) , maar ja de volgende update komt waarschijnlijk over een maand, maar hopen dat de functies erbij zitten.

Pascal 8) :apple: [color=darkred:4ba7ec6144][/color:4ba7ec6144][/quote:4ba7ec6144]

ze zullen het iig als het tempo van de ontwikkeling van msn zo doorgaat vóór msn af hebben…

die interface moet gepoets worden en er kunnen nog wel meer basis fucnties in die ze sneller gedaan hebben dan bijvoorbeeld audio en voice chats. al zou dat wel erg leuk zijn natuurlijk.

icon in dock is nu wel mooier dan de vorige versie en preferences (geadvanceerd) is nu ook stukken beter geworden. Alleen, [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=20407&highlight=]xmsn[/url] van Strifer krijg ik er niet in...

[quote:58536faf51]<cynisme-mode>
</cynisme-mode>[/quote:58536faf51]
Haha, dat is ook zo, maar ja het blijft toch een vooruitgang tov M$ msn.

[edit] het is inmiddels gelukt met xmsn skins[edit/]