amsn 0.92 uit!

mijn volgende versie zal een uitgebreidde beschrijving bevatten :D

[quote:2617e2427d="Strifer"]mijn volgende versie zal een uitgebreidde beschrijving bevatten :D[/quote:2617e2427d] als je hulp nodig hebt wil ik best helpen :)

mwah, ik was gewoon te lui om erbij te zetten hoe je mijn skin moest installen.... maar als ik hulp nodig heb weet ik wie ik om hulp moet vragen :D

[quote:52bae6b640="mattiman"]Wat is amsn? Ken ik niet... Beter dan gewoon msn? (moet haast wel natuurlijk)[/quote:52bae6b640] Het is NIET gemaakt door Microsoft... :wink:

[quote:58e101ee15="unSOUND"][quote:58e101ee15="mattiman"]Wat is amsn? Ken ik niet... Beter dan gewoon msn? (moet haast wel natuurlijk)[/quote:58e101ee15] Het is NIET gemaakt door Microsoft... :wink:[/quote:58e101ee15]

helaas werkt het nog steeds via het msn netwerk… en dat is te merken :stuck_out_tongue:

Ja echt he dat is heel goed te merken. Ik vind het ook zo dom dat ze die nieuwe versie van msn, 4 hebben genoem in plaats van 3.6 ofzow, want zoveel is er echt niet veranderd, daarom ben ik ook overgestapt naar AMSN

Pascalliej 8)

Hmm waar laten ze in vredesnaam die gecachte foto's weet iemand dat? Want ik heb een par leuke avatars erbij gekregen die ik eventjes op een andere manier wil gebruiken.

Heej Addyboy, JIj bent toch slim, wil je dan ff kijken naar mijn forum, misschien kan JIJ me wel helpen: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=20474

Pascalliej 8)

[quote:63ec6d78bf="Ganymedus"]Hmm waar laten ze in vredesnaam die gecachte foto's weet iemand dat? Want ik heb een par leuke avatars erbij gekregen die ik eventjes op een andere manier wil gebruiken.[/quote:63ec6d78bf]

je user map: library/ application support/ amsn / dan het emailadres / en dan naar cache/

:smiley:

Ik heb dus die msn 4.0 en als je gewend was op de pc 6 te gebruiken valt hij idd nogal tegen. Een nieuwe of betere variant is dus zeker welkom, waar ik alleen mee zit is dat ik geen halve software wil installeren. Als ik een andere msn installeer moet hij wel net zo stabiel zijn als 4.0 wil geen msn die maar half werkt of die ik om de twee dagen moet upgraden :lol:

Is die nieuwe AMSN iets voor mij, of moet ik wachten totdat de nieuwe ’ echte’ msn uitkomt?

[quote:f326bbd1dc="Pascalliej"]Heej Addyboy, JIj bent toch slim, wil je dan ff kijken naar mijn forum, misschien kan JIJ me wel helpen: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=20474

Pascalliej 8)[/quote:f326bbd1dc]

laat ik eens kijken :slight_smile:

[quote:8a85d4200d="Gerwin"]Ik heb dus die msn 4.0 en als je gewend was op de pc 6 te gebruiken valt hij idd nogal tegen. Een nieuwe of betere variant is dus zeker welkom, waar ik alleen mee zit is dat ik geen halve software wil installeren. Als ik een andere msn installeer moet hij wel net zo stabiel zijn als 4.0 wil geen msn die maar half werkt of die ik om de twee dagen moet upgraden :lol:

Is die nieuwe AMSN iets voor mij, of moet ik wachten totdat de nieuwe ’ echte’ msn uitkomt?[/quote:8a85d4200d]

als je gewent was msn 3.5 te gebruiken valt ie ook tegen :wink: :stuck_out_tongue:

[quote:04449033c5="Gerwin"]Ik heb dus die msn 4.0 en als je gewend was op de pc 6 te gebruiken valt hij idd nogal tegen. Een nieuwe of betere variant is dus zeker welkom, waar ik alleen mee zit is dat ik geen halve software wil installeren. Als ik een andere msn installeer moet hij wel net zo stabiel zijn als 4.0 wil geen msn die maar half werkt of die ik om de twee dagen moet upgraden :lol:

Is die nieuwe AMSN iets voor mij, of moet ik wachten totdat de nieuwe ’ echte’ msn uitkomt?[/quote:04449033c5]

Nou Gerwin, ik heb nieuws voor je gebruik Amsn!!! Hoewel het geen hele versie is, ie het super hadnig en heeft het meer functies dan msn4.
http://amsn.sourceforge.net

Pascalliej 8)

[quote:7133ba3fb7="addyboy"][quote:7133ba3fb7="Ganymedus"]Hmm waar laten ze in vredesnaam die gecachte foto's weet iemand dat? Want ik heb een par leuke avatars erbij gekregen die ik eventjes op een andere manier wil gebruiken.[/quote:7133ba3fb7]

je user map: library/ application support/ amsn / dan het emailadres / en dan naar cache/

:D[/quote:7133ba3fb7]

Thanx puber :wink:

Eindelijk springt het icoon in het dock als er een nieuw bericht komt :)

Zeer handig, aangezien ik niet zo weg ben van geluidjes van mn chat programma’s :slight_smile:

je kan de geluidjes aanpassen of wil je het geluid gewoon uit hebben?

Geluid onder MSN heb ik al uitstaan :)

Die van iChat nog wel aan, maar lang niet zo storend…

jup, dan het geluid gewoon uitzetten :p

Moet nog wel ff wennen aan de interface opbouw hoor.... Als je MS-MSN gewend bent

kweenie ofda iemand anders dat ook heeft maar ik moet toch wel redelijk veel het programma geforceerd quiten omdat het programma gewoon niet meer reageert. maar het blijft voor mij nogaltijd het beste programma voor mac

Leo