aMSN allejezus traag

aMSN slurp volgen met de start-up all cpu, normaal kan ik makkelijk terwijl het ene programma opente een andere openen of nog verder gaan met een andere, maar neit wanneer ik amsn start. dan gaat alles stil staan.

!%$# JAVA!! :x

Dan gebruik je maar Adium ofzo.

Je kan wel gaan lopen klagen maar er is verder toch niks aan te veranderen.

[quote:741aab6ad4="MauZ"]aMSN slurp volgen met de start-up all cpu, normaal kan ik makkelijk terwijl het ene programma opente een andere openen of nog verder gaan met een andere, maar neit wanneer ik amsn start. dan gaat alles stil staan.

!%$# JAVA!! :x[/quote:741aab6ad4]

aMSN is niet gemaakt in Java maar in TCL :wink:

Ik gebruik de officiƫle MSN for mac client van Microsoft, enigste nadeel hiervan is dat je maar met 1 account tegelijk kunt inloggen :expressionless:

Een beter alternatief weet ik niet.

Ik vraag me af of het aan aMSN ligt. Ik herken het probleem niet, zelfs niet als je cam ook er bij gebruikt.

Ik gebruik het op iMac G5, 1.9 ghz en 1 gb memory

Ik heb het van de week een klein uurtje geprobeerd De functie automatisch inloggen kreeg ik pas aan de praat na 3 keer uitloggen en toen ik voor de 3e maal een strandballetje kreeg tijdens het simpelweg doorkijken/klikken van de voorkeuren heb ik het meteen weggegooid. Kom op zeg, het leek wel of ik weer met mijn oude G3 aan het computeren was :(

ja, ik heb ook adium en ook mercury, maar amsn vind ik een mooie tussen oplossing, afbeelding wisselen op adium gaat soms wel een lastig op een of andere manier, maar ik vind t wel vreemd dat alles vast loopt wanner aMSN bezig is met opstart, dan nog niet eens aan het inloggen.

Heb zowat alles getest en ik vond aMSN de rommeligste, traagste en lelijkste. (video chat lukte wel) Microsoft MSN gaf op een gegeven moment te veel crashes. mercury messenger kan ook beter

Leve Adium!!!
en skype voor videochat

For the time being vind ik aMSN ook het beste. Maar niet praten over uiterlijkheden. Functionaliteit en snelheid zijn redelijk goed. Verder maar wachten totdat er een echte chatclient komt die 100% goed samenkletst met de echte MSN. Heb Mercury geprobeerd, maar werkte niet lekker en vaak geen cam-beeld. Adium laatste tijd niet meer geprobeerd. aMSN is op dit moment voor mij stabiel en betrouwbaar.

aMSN is een port en maakt niet gebruik van Mac OS X frameworks. Eigenlijk is het programma gewoon heel slecht geschreven. Daarom is het zo traag vergeleken met 100% 'native' programma's.

Ok, tijd voor rewriting aMSN? :wink:

Klopt het is pokke langzaam. Maar, wel redelijk stabiel, en met de beste webcam functie op dit moment.

Wat ik gewoon doe is de microsoft versie gebruiken,
en als ik met iemand wil cammen start ik daarvoor amsn.

[quote:75ce238353="leovanh"]Ok, tijd voor rewriting aMSN? :wink:[/quote:75ce238353] Gaan ze ook doen, aMSN2 wordt niet meer in Tcl/Tk geschreven. ;)