aMsn bug

Ik gebruik al een tijdje amsn. Telkens ik echter het programma opstart springen er een hele hoop vensters open zonder dat ik die aangeklikt heb. Heeft er iemand anders dat ook voor en kan je daar iets tegen doen?

Welke vensters dan? Gebruik namelijk ook altijd aMSN en heb daar geen probleem mee.

Gewone gespreksvensters met enkele mensen uit mijn contactlijst. Heb al eens wat verder zitten zoeken en 't is een bug die blijkbaar al geweten is maar nog niet opgelost. Meer info op: http://sourceforge.net/tracker/index.php?func=detail&aid=1081539&group_id=54091&atid=472655

Had ik ook met aMSN, ik ben nu [url=http://www.adiumx.com/]Adium[/url] gaan gebruiken. Werkt een stuk beter!

amsn opent vanzelf venster als er een sessie gestart wordt met een gebruiker....

Ik heb hetzelfde probleem met amsn, en amsn zelf weet dat het een bug is en vragt om het verzenden van een report , dus tis ff wachten op een update voor deze bug eruit is vermoed ik, verder nu niets aan te doen.

is dat niet gewoon de mensen die je naam aangeklikt hebben in hun lijst?door te klikken op het opspringend venstertje wie online komt ?

Ken het fenomeen ... denk dat het aan andere mensen hun MSN-clients kan liggen ook. Als ik bijvoorbeeld mijn afbeelding verander kloppen er al meteen enkele GAIM-gebruikers ( die de avatar in hun lijst zien ) aan ... en mijns inziens is het sinds de introductie van msn 7.0 voor Windhoos alleen maar erger geworden ... wie weet wat voor gore connecties je pc zit te leggen ... :x

dat betekent dat iemand in zijn/haar contactenlijst jou heeft aangeklikt dan rkijg je op jou mac een open venster van dat persoon. erg irritant.

snoop

Geen last van...? :? :o

@ snoopdogg , nee dat is gewoon een bug , want soms zijn het ook mensen die of niet online zijn , of op hun werk zijn die de pc thuis aan hebben staan weten ik uit navragen, het klopt wel dat dat gebeurd als mensen je naam aanklikken dat je dat dan ziet , maar het gebeurd dus ook als mensen niet je naam aan klikken , en dat is dus de bug, daarbij zegt amsn zelf ook er is een bug gevonden wilt ie dit en dat files mailen naar de ontwikkelaars van amsn.

ik heb dat probleem ook..

als ik inlog springen er een stuk of 8 vensters open.
En dit is niet omdat ze op me geklikt hebben, want ik heb het aan iedereen gevraagd bij wie ze steeds open springen… echt een bug dus!

gewoon omdat iemand een sessie met je start, ook al is het alleen om jouw avator te downloaden of iemand dat op je klikt.... het is geen bug