aMSN, contacts zien pinguin, hoe kan ik dat veranderen ?

Tjah lees onderwerp hé Mss stom maar ben perfectionistisch.

Anders had ik geen Mac gekocht hé 8)

Grtzzz
wes

Eeehm wat bedoel je precies? De mensen uit je contact lijst zien als avatar bij jou een pinguin? Of zie je je contacts als pinguins? Het antwoord op de 1e vraag is als je een conversatiewindow hebt rechts klikken op de avatar tadaa! De rest wijst zichzelf. Voor je contactlijst moet je een eigen account op je computer aanmaken waarna je je skin kan veranderen. Dan op nieuw opstarten en Tadaa! Dat met die avatar zou ook best pas kunnen als je een account hebt aangemaakt lokkal. Maar daar ben ik nu te lui voor om op te zoeken. Dat account aanmaken zie je in je inlogvenster

succes!

oplossing is proteus nemen:) nieuwe versie heeft nu ook alvatars van msn 6 en file transfer. is snellen en ziet er mooier uit:)

http://proteusx.com/ is het dus:)

en wil je het niet dan kan je misschien kijken of je show pack content kan doen en of daar binnen iets van een animated gif bij zit ofzo?

klik rechts van het invoerveld waar jij hje tekst tikt en je zult daar een plaatje van je mede-chatter zien of een algemeen plaatje uit de skin van aMSN (vaak iets met no pic of iets dergelijks als deze geen plaatje heeft). Standaard heb je een pinquin als plaatje bij aMSN, klik op het plaatje dat je ziet (dus die van je chat-partner) en klik op de menu-optie om het te veranderen, verder wijst het zich vanzelf..... je moet gewoon een plaatje zoeken die aMSN kan weergeven, meestal word dit omgezet naar PNG. Het beste is zelf een PNG file in 96x96 pixels te maken in GraphicConverter ofzo en die dan te selecteren in aMSN, zo krijg je het mooiste resultaat.

En Greenish, NEE… Proteus nemen is niet de oplossing. Zijn probleem wordt er namelijk niet mee opgelost. Klaar. Ik moet wel zeggen dat Proteus leuk en aardig inelkaar zit, maar betalen voor een product dat nog niet af is doe ik gewoon niet. Als je niet betaald worden er nog enkele key-feurtues weggehaald, zoals de GESCHIEDENIS van je conversaties. Zodra Proteus alle MSN statussen en lange namen ondersteunt betaal ik en ga ik definitief over op Proteus, tot die tijd moet ik me behelpen… het is voor mij van belang dat ik de status van anderen kan zien op MSN en dat ook wel dat ze de mijne kunnen zien en Aan De Telefoon en Lunch mis ik dan bijvoorbeeld behoorlijk!

Thx guys voor de supersnelle reactie

Kheb mijne ibookje nog maar anderhalve maand
Ben negen(weggegooide :-()jaren pc gewoon hé :slight_smile:

xxx
wesley