amsn probleem

Hallo ik ben nieuw hier!! ik ben ronny.. anyway.

er wordt gezegd dat wanneer je amsn gebruikt, je wel je isight kan gebruiken. doormiddel van ImageMagick-5.5.7

hoe werkt dit dan?

bvd

Waarom zou je? Gebruik toch gewoon iChat.

Nadeel is dat je je vrienden moet laten switchen naar AIM.

Mercury werkt ook prima.

Ik heb begrepen dat bij de nieuwe beta versie van amsn geen ImageMagick meer nodig is.

Hier download je de Beta:

http://www.bibyfok.com/aMSN/amsn-0_95j.dmg

[quote:e30ccb8532="à la Mac"]Waarom zou je? Gebruik toch gewoon iChat.

Nadeel is dat je je vrienden moet laten switchen naar AIM.[/quote:e30ccb8532]

Dat vroeg hij niet, hij had het over aMSN, en aangezien hier in Europa de meeste kiddo’s MSN messenger gebruiken en in USA het overgrote deel AIM (vanwege AOL) gebruiken, heeft hij dus meer aan aMSN, jammer genoeg zit niet iedereen hier op een Mac te hakken maar op een Windows pc dus vandaar zijn vraag over aMSN…

bedankt voor de reacties....inderdaad is ichat makkelijker, maar geen van mijn contacten heeft een mac. Vandaar dat ik het vroeg over amsn. Bedankt voor de download....ik ga het proberen.

[quote="shootomaniac"]bedankt voor de reacties....inderdaad is ichat makkelijker, maar geen van mijn contacten heeft een mac. Vandaar dat ik het vroeg over amsn. Bedankt voor de download....ik ga het proberen.[/quote]

Op een PC AIM installeren en je kunt chatten via iChat of AOL/AIM. Werkt prima.

ik heb de nieuwe versie geinstalleerd, maar als ik de camera activeer krijg ik een apple foutcode -9405

wat is dat???

[quote:dce504532a="shootomaniac"]ik heb de nieuwe versie geinstalleerd, maar als ik de camera activeer krijg ik een apple foutcode -9405

wat is dat???[/quote:dce504532a]

neem eens een kijkje op het forum van amsn en stel daar je vraag. ik denk dat ze het daar wel weten.
http://forums.cocoaforge.com/viewforum.php?f=14

en over de anderen… blijf eens on topic. al dat gezeur over overschakelen naar aim… daar is hij nietmee geholpen.

bedankt...maar dat zijn bijna allemaal pc gebruikers...

ik ben echt vervelend, maar…mijn contactpersonenlijst wordt ook steeds gewist.

ik zet zowiezo dezelfde vraag daar op het forum.

evengoed bedankt allemaal.

Dat is een specifiek aMSN voor OS X forum hoor.

Die errorcode heb ik ook eens gehad. Ik heb aMSN toen afgesloten en terug opgestart en sinsdien heb ik dat niet meer gehad.

En wat bedoel je met ‘m’n contacten worden steeds gewist’?

mijn contactlijst is steeds weer leeg en dan moet ik alle contacten weer van de reverse list kopieren naar de andere lijst. De volgende dag zijn ze weer weg.

echt volledig cockhounding