AMT8 emagic

:( Hallo kan iemand me helpen, ik ben zojuist overgeschakeld op windows XP, en m'n Emagic AMT8 doet het niet. De PC geeft de melding nieuwe hardware gevonden, de driver van de website emagic geïnstalleerd, maar ik krijg het ding maar niet opgestard.Moet ik ook nog apparte software installeren of??? 'k weet het niet meer

En dat op een macforum :D:D:D

[quote:7ca95025d1="tomdc"]:( Hallo kan iemand me helpen, ik ben zojuist overgeschakeld op windows XP, en m'n Emagic AMT8 doet het niet. De PC geeft de melding nieuwe hardware gevonden, de driver van de website emagic geïnstalleerd, maar ik krijg het ding maar niet opgestard.Moet ik ook nog apparte software installeren of??? 'k weet het niet meer[/quote:7ca95025d1] En waarom was je overgeschakeld op XP? Vanwege de stabiliteit, gebruikersgemak en eenvoud? :o:P

om die reden ben ik overgeschakeld naar Apple, omdat windows het vaker niet deed dan wel, ik uite liever mijn creativiteit dan blauwe schermen te ontwijken en drivers opnieuw te installeren, nadat soort klussen was mijn creativiteit wel over... daar heb ik gelukkig geen last meer van sinds ik op een apple werk dus zet hem op met je winddoos xp!!!

Op mijn Mac doet ie het prima en zonder drivers te installeren! :P

Tip: post je vraag op http://gathering.tweakers.net daar zitten genoeg windhozers die met enorm handige wizards je driver zo aan de praat hebben!

Colpolyp,

Alvast bedankt voor je tip