Ander wachtwoord werkt niet

Dag, ik heb een ziggo account en heb mijn wachtwoord gewijzigd. Op de ziggowebsite werkt dat prima maar in mij mailaccount blijft hij melden dat de controle van accountnaam of wachtwoord mislukt. Ik heb het wachtwoord gewijzigd in de account van het mailprogramma maar het werkt niet. Wie kan mij adviseren? Ik heb mijn mail nodig.

Wim, 66 jaar.

Het wachtwoord van je ‘Mijn Ziggo’ account (https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/welkom/) is niet hetzelfde als je Ziggo email account. In je email account moet je dus niet het ‘Mijn Ziggo’ wachtwoord gebruiken.

Je kunt het beste het account helemaal verwijderen en daarna weer opnieuw toevoegen in Mail.

 

Het probleem is namelijk dat Sleutelhanger app je wachtwoorden opslaat van alle mailaccounts. Dus als je het wachtwoord wijzigt is de kans groot dat Sleutelhanger app een paar seconden/minuten later het oude wachtwoord weer terugzet > dat resulteert in die foutmelding /time-out.

 

Wachtwoord van je e-mailaccount kun je aanpassen op de pagina Producten > Internet

 

Dank allemaal. Het werkt weer. Probleem was dat ik 2 wachtwoorden door elkaar gooide dat van Ziggo en dat van het mailaccount! Goede service hier op het forum.?