andere draadloze internetstations vinden

zal wel weer heel simpel zijn maar ik ben het even vergeten.

Hoe kan ik met mijn powerbook bekijken welke draadloze internetverbindingn er in mijn omgeving zijn ? Zit hier namelijk in arnhem en mijn buurman krijgt op zijn dakterras 9(!) draadloze internetverbindingen en ik zie alleen mijn eigen verbinding :cry:

ik gebruik deze widget, werkt perfect!!

http://www.apple.com/downloads/dashboard/networking_security/airtrafficcontrol.html

succes ermee

Als er niets verschijnt in het menu'tje van je Airport dan ontvang je ook alleen je eigen verbinding. Als je andere draadloze netwerken wilt vinden: Ga op het dakterras van je buurman zitten :D.

Tevens is er ook een widget voor: Airport Radar. Deze widget toont eveneens alle door jou te ontvangen draadloze netwerken. Te downloaden via de website van Apple.

edit: Thijs was me voor :smiley:

Dan gebruik ik toch liever programmaatjes zoaals iStumbler & MacStumbler.

istumbler en mac stumbler zijn inderdaad uitgebreider. is leuk als je met de netwerken wilt gaan "spelen" een widget daar in tegen is sneller, even dashboard te voorschijn halen en viola... daar staat hij al, klik er een aan en druk dashboard weer weg. zo gepiept!

TOP widget!! harstikke bedankt nu even naar mijn buurman kijken wat ik allemaal kan ontvangen ;)

Doe 'm de groeten en succes ermee ;)

Hee, da's een betere widget dan AirPort Radar. Handig.