Andere draadloze netwerken

Ik heb een 15 inch Powerbook met een Airport Express nu ben ik opzoek naar een programmatje die alle draadloze netwerken kan laten zien. Iemand suggesties naar een beetje goed programma?

klik op je airport icoontje.. zijn er meer netwerken in de buurt, dan zie je ze daar.. en anders kan je kissmac, macstumbler of airstumbler downloaden (via www.versiontracker.com )

In Tiger zit dashboard. Je kunt daar een mooie widget aan toevoegen die die functie heeft, via d button "more widgets".

[quote:c3eab8d6b3="Zodiack"]In Tiger zit dashboard. Je kunt daar een mooie widget aan toevoegen die die functie heeft, via d button "more widgets".[/quote:c3eab8d6b3]

Waar kan ik die widget downloaden?
Ik gebruik zelf Airstumbler. Erg handig maar die moet je dus wel apart opstarten.

[quote:64d6b5fe7b="Zodiack"]In Tiger zit dashboard. Je kunt daar een mooie widget aan toevoegen die die functie heeft, via d button "more widgets".[/quote:64d6b5fe7b] die kijkt naar een database waar mensen hun netwerk ingezet hebben..

airstumbler zoekt live in de lucht waar je op datmoment bent…
dat is heel wat anders dan die widget… en dat wordt er ook gezocht hier :slight_smile:

[quote:9048bf0052="HS-L"][quote:9048bf0052="Zodiack"]In Tiger zit dashboard. Je kunt daar een mooie widget aan toevoegen die die functie heeft, via d button "more widgets".[/quote:9048bf0052] die kijkt naar een database waar mensen hun netwerk ingezet hebben..

airstumbler zoekt live in de lucht waar je op datmoment bent…
dat is heel wat anders dan die widget… en dat wordt er ook gezocht hier :)[/quote:9048bf0052]
Sorry, dan heb ik dat verkeerd begrepen.
Maar alsnog voor de liefhebbers:
http://www.apple.com/downloads/macosx/dashboard/