Animated gif in mail

Kan je in Mail bij wijze van bewegende afzender/handtekening een animated gif bijsluiten? Ik kan het bestandje (8kb) natuurlijk als bijlage bijsluiten, maar dan zie je geen beweging.

Je zult wel niet op mijn antwoord zitten te wachten, maar het is een van de weinige punten waarop ik het evangeie wil verspreiden:

Mail is voor (tekst)mail en het versturen van bijlagen en niet om van elk mailtje een kerstkaart te maken.

Je moet het niet willen, deze bandbreedtevervuiling.

[quote:f8b5d11f2e="Deskman"]Je zult wel niet op mijn antwoord zitten te wachten, maar het is een van de weinige punten waarop ik het evangeie wil verspreiden:

Mail is voor (tekst)mail en het versturen van bijlagen en niet om van elk mailtje een kerstkaart te maken.

Je moet het niet willen, deze bandbreedtevervuiling.[/quote:f8b5d11f2e]

Het gaat om een bestandje van 8kb, dus die vervuiling lijkt me mee te vallen. Ok, 8 miljard mensen met 8kb gifje x 25 mailtjes per dag…

Kerstkaart, mmm. Er zitten inderdaad balletjes in, hoe wist je dat. Het is het introfilmpje van mijn site, www.solutionsforproblems.nl

Dit gezegd hebbende en jouw punt in overweging nemende, even terug naar mijn oorspronkelijke vraag: is het mogelijk in Mail en zo ja, hoe doe ik dat dan? Of deel je die kennis liever niet met een vervuiler, Ha.

1 like

[quote:9f7328da4b="Deskman"] Mail is voor (tekst)mail en het versturen van bijlagen en niet om van elk mailtje een kerstkaart te maken. [/quote:9f7328da4b]

mail is voor alles wat je er mee kan, ander had het wel niet gekunt vind ik zolang he legaal is.

Deskman reageert zich af op e-mail ergenissen..............moet kunnen!

Desalnittemin ben ik ook wel geĆÆnteresseerd in dit onderwerp!

1 like

Maak van mijn overtuiging nou geen discussiepunt...

[img:1c97c425a7]http://www.noxbox.nl/files/grill.gif[/img:1c97c425a7]

Maar volgens mij kan het niet in gewone mailberichten. Wel in nieuwsbrieven die je als HTML opmaakt en verstuurt, maar binnen Mail en Entourage kun je niet zomaar HTML code verwerken.