animatie bekijken

Goede morgen

Ik heb op mijn website een animatie film staan. Ik kan zelf de film gewoon goed bekijken. Ik krijg alleen de laatste tijd vaak van windows mensen te horen dat ze mijn film niet kunnen zien. Ook als ze quicktime hebben kunnen ze hem niet zien( zeggen ze). Weet iemand waar dit aan ligt? of wat ik er aan kan doen?

film

alvast bedankt
Sam

Nope op windows doet ie het inderdaad neit helemaal goed :S. Tja zit nu op een windows... En ik haat het :P

Met een ander formaat wegschrijven.

Mpeg2, enz

Leuke film!!!

Ik heb het geprobeerd op Windows2000 met Quicktime 6.5.2 en ik kan hem daar ook gewoon bekijken. Maar ik kan niet controleren of het geluid het ook doet (geen boxen).

Ik denk dat het meer aan die mensen ligt dan aan jouw film. Ik zie dat je photo-jpeg compressie hebt gebruikt. Dat moet ook geen probleem zijn lijkt me.

MPEG 2 zou ik ook niet doen (heb je op je mac de mpeg2 component a 19.95$ voor nodig). MPEG 1 of 4 hebben de meeste ondersteuning

coole stopmotion zeg!!

MPG 4 moet inderdaad geen probleem zijn, zo behoud je ook kwaliteit, en de bestandsgroote wordt een stuk kleiner!!!

Bestandsgrootte is niet echt goed momenteel, aan de grote kant...

dit is zo een lollig filmpje zoals je ook wel eens op Villa Achterwerk ziet :stuck_out_tongue:
maar deze is veel mooier!

complimenten :smiley: vraag met niet hoe je dit doet… zo een poppetje laten vliegen :oops:

Om te beginnen bedankt voor de complimenten!!!! erg leuk om te krijgen :) ( ook voor de hulp natuurlijk bedankt) Als ik hem wil omzetten naar mpeg4 met welk programma kan ik dat dan het beste doen?

Alvast bedankt
Groeten Sam,

P.S. @ rickje dat vliegen heb ik met nylon draadjes gedaan die je overigens in de hele film ziet zitten als je goed kijkt

ow, hahaha, je hebt gelijk, het lijkt Thunderbirds wel :D

Was echt een coole serie vroeger. :smiley:

Vroeger? Je bent 13, ik ben tien jaar ouder en heb nog niet over vroeger. Echt waar als je op jou leeftijd al vroeger hebt dan....... :wink:

7 jaar geleden, heb ik het dan ongeveer over

gister is ook vroeger :wink:

dit heb ik vroeger op school geleerd. :stuck_out_tongue:

Leuk filmpje!

(maar moet de vlieger niet ‘bol’ staan in plaats van ‘hol’, of is dit expres zo?)

[quote:096991dcfb="marlief"](maar moet de vlieger niet 'bol' staan in plaats van 'hol', of is dit expres zo?)[/quote:096991dcfb] Kniesoor! :wink:

misschien is het expres zo... viel me gewoon op, gevoelsmatig met het geluid van de wind

[quote:0ce40be7ff="marlief"]Leuk filmpje!

(maar moet de vlieger niet ‘bol’ staan in plaats van ‘hol’, of is dit expres zo?)[/quote:0ce40be7ff]

whahah heb je gelijk in idd :stuck_out_tongue: maar dan bleef hij niet hangen aan de touwtjes :smiley: wel 100 keer anders geprobeerd

het exporten heb ik trouwens met quicktime gedaan want ik heb blijkbaar pro ( wis ik nie :smiley: )

Ik moest het filmpje nog een keer bekijken om te zien wat Marlief bedoelde. Ik was blijkbaar zo onder de indruk dat het me niet direkt opviel. :D

Je kunt hem met Quicktime dan ook wel omzetten naar mpeg4. Welke versie heb je?

[quote:57eeaddc88="draaischaap"] Je kunt hem met Quicktime dan ook wel omzetten naar mpeg4. Welke versie heb je?[/quote:57eeaddc88]

ik heb 7. nog iets. Het omzetten is wel gelukt alleen lukt het me niet om hem nu online te krijgen. Hij staad wel op mijn server maar hij speelt hem niet???

sammerman.nl/test/hetvliegend.mp4

hmmm... ik zie wat je bedoeld. Ik heb er te weinig verstand van, maar je zou hem wel als ".mov" (container) moeten exporteren, maar wel met de mpeg4 codec.

Of zoiets… lastig.

Ik zou je graag beter willen helpen, want ik vind 'm echt gaaf.
Moet nu weg.

[quote:cc6bf1ea84="draaischaap"]hmmm... ik zie wat je bedoeld. Ik heb er te weinig verstand van, maar je zou hem wel als ".mov" (container) moeten exporteren, maar wel met de mpeg4 codec.

Of zoiets… lastig.

Ik zou je graag beter willen helpen, want ik vind 'm echt gaaf.
Moet nu weg.[/quote:cc6bf1ea84]

ow goede opmerking, Ik ben nu opnieuw aan het exporteren.
Bedankt voor het compliment